W czwartek startuje Orlen Handball Cup
Wielkimi krokami zbliża się pierwsza edycja Orlen Handball Cup. W dniach 4-6 sierpnia, płocka Orlen Arena będzie miejscem zmagań najlepszych drużyn i zawodników. Płoccy kibice będą mieli okazję oklaskiwać największe gwiazdy współczesnego hanballu i przeżywać wiele sportowych emocji. Turniej będzie rozgrywany systemem „każdy z każdym", a poza zespołem gospodarzy Wisłą Płock wezmą w nim udział siódemki THW Kiel, Gorenje Velenje oraz reprezentacja Japonii.
Patronat medialny nad turniejem objęła stacja TVP Sport, która będzie transmitować wszystkie mecze zespołu gospodarzy. Postaram się pokrótce przybliżyć sylwetki zespołów gosci, biorących udział w imprezie. Na początek zespół mistrza Niemiec, THW Kiel.
PRZEDSTAWIENIE RYWALA: THW KIEL
Drużyna, którą zna każdy kibic piłki ręcznej na swiecie. Klub THW Kiel (Turnverein Hassee-Winterbek e.V. von 1904) został założony 4 lutego 1904 roku i jest najbardziej utytułowanym reprezentantem niemieckiej Bundesligi. W ciągu ostatnich piętnastu lat trzynastokrotnie zdobywali tytuł mistrza kraju za naszą zachodnią granicą. Zespół z północnej części Niemiec odniósł również wiele sukcesów na arenie międzynarodowej z wygraniem Chamions League i Puchary EHF na czele.
W swoich szeregach posiada wielu aktualnych i byłych reprezentantów krajów, z mistrzami Świata i Europy na czele, których na co dzień oklaskuje blisko dziesięciotysięczna publika podczas spotkań rozgrywanych w Kilońskiej Sparkassen Arenie. Poza wspomnianą dwójką Francuzów Thierrym Omeyerem i Danielem Narcissem, prym w zespole mistrza Niemiec wiodą reprezentant Czech Filip Jicha, Szwed Kim Andersson oraz Niemiec Christian Zeitz.
Siła zespołu z Kolonii tkwi zarówno w kolektywie, jak i w indywidualnych zagranich zawodników. Całość kierowana jest przez znakomitego islandzkiego trenera Alfreda Gislasona, który przeszedł do historii niemieckiego handballu jako ten, który wygrał rozgrywki Bundesligi jako zawodnik (1985/86, 1986/87 Tusem Essen) i trener (S.C. Magdeburg, THW Kiel).
W zespole aktualnych wicemistrzów Niemiec grało w przeszłości trzech zawodników z kraju nad Wisłą: Marek Panas (1982-1991), Daniel Waszkiewicz (1987-1990) oraz Piotr Przybecki (2001-2004). Dodajmy również, że Wisła Płock jest partnerem THW Kiel w akcji „Handball Friends in United Europe".
Ostatni sezon
Zespół aktualnego wicemistrza Niemiec rozpoczął poprzedni sezon od przegranego spotkania o Superpuchar z drużyną braci Lijewskich HSV Hamburg.
Ponownie na koniec sezonu powróciły demony przeszłości. Drużyna z północy Niemiec musiała uznać wyższość zespołu z Hamburga dla którego był to pierwszy tytuł mistrza kraju w historii klubu przy bardzo dużym udziale reprezentantów Polski. Jedynym krajowym trofeum jakie udało się zdobyć THW Kiel w poprzednim sezonie był Puchar Niemiec.
Dosyć mizerną postawę na krajowym podwórku zawodnicy aktualnego wicemistrza Niemiec chcieli sobie powetować na europejskich parkietach. Wszystko szło zgodnie z planem do momentu ćwierćfinału Ligi Mistrzów, w którym na drodze kilończyków stanęła słynna FC Barcelona. W ogólnym rozrachunku katalończycy okazali się lepsi o pięć bramek, a tym samym rozwiali nadzieje popularnych „Zebr" na obronę mistrzowskiego tytułu.
Jedynie zwycięstwo w prestiżowym turnieju mistrzów Super Globe 2011, rozgrywanym w Katarze, można uznać za sukces. Kilończycy przez cały turniej przeszli jak burza, a ostatnią ich ofiarą w meczu finałowym był hiszpański Ciudad Real.
Sukcesy
Patrząc na osiągnięcia zespołu popularnych „ Zebr" można odnieść wrażenie, że jest to drużyna po prosty skazana na sukces i posiadająca mentalność zwycięzców. Wspomniane cechy sprawiają, że THW Kiel jest jedną z najbardziej, jeśli nie najbardziej utytułowaną drużyną na świecie. Poniżej lista największych sukcesów zespołu z północnego Landu Niemiec.
16-krotny mistrz Niemiec: 1957, 1962, 1963, 1994, 1995, 1996, 1998, 1999, 2000, 2002, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
7-krotny zdobywca Pucharu Niemiec: 1998, 1999, 2000, 2007, 2008, 2009, 2011
2-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów: 2007, 2010
3-krotny finalista Ligi Mistrzów: 2000, 2008, 2009
3-krotny zdobywca Pucharu EHF: 1998, 2002, 2004
1-krotny zdobywca Superpucharu Europy: 2007
1-krotny finalista Pucharu EHF: 2004
Kadra na sezon 2011/2012
|
Nr. |
Zawodnik |
Pozycja |
Urodzony |
Wzrost |
Waga |
Narodowość |
|
1 |
Thierry Omeyer |
Bramkarz |
02.11.76 |
1,91 |
95 |
Francuz |
|
12 |
Andreas Palicka |
Bramkarz |
10.07.86 |
1,89 |
90 |
Szwed |
|
39 |
Filip Jicha |
Lewe Rozegranie |
19.04.82 |
2,01 |
103 |
Czech |
|
17 |
Daniel Kubes |
Lewe Rozegranie |
07.02.78 |
2,00 |
110 |
Czech |
|
31 |
Momir Ilic |
Lewe Rozegranie |
22.12.81 |
2,00 |
100 |
Serb |
|
25 |
Daniel Narcisse |
Srodek Rozegrania/ Lewe Rozegranie |
16.12.79 |
1,89 |
93 |
Francuz |
|
24 |
Aron Palmarsson |
Srodek Rozegrania/ Lewe Rozegranie |
19.07.90 |
1,92 |
97 |
Islandczyk |
|
5 |
Kim Andersson |
Prawe Rozegranie |
21.08.82 |
2,00 |
95 |
Szwed |
|
20 |
Christian Zeitz |
Prawe Rozegranie/ Prawe Skrzydło |
18.11.80 |
1,86 |
92 |
Niemiec |
|
33 |
Dominik Klein |
Lewe Skrzydło |
16.12.83 |
1,9 |
86 |
Niemiec |
|
6 |
Henryk Lundstrom |
Lewe Skrzydło |
13.11.79 |
1,85 |
85 |
Szwecja |
|
11 |
Christian Sprenger |
Prawe Skrzydło |
06.04.83 |
1,9 |
90 |
Niemiec |
|
19 |
Tobias Reichman |
Prawe Skrzydło |
27.05.88 |
1,88 |
85 |
Niemiec |
|
13 |
Marcus Ahlm |
Obrotowy |
07.07.78 |
2,00 |
106 |
Szwed |
|
7 |
Milutin Dragicevic |
Obrotowy |
21.04.83 |
1,87 |
100 |
Serb |
Sztab szkoleniowy:
I trener - Alfred Gislason
Menadżer - Klaus Thormahlen
Menadżer - Sabine Holdorf - Schust
Sztab medyczny:
Lekarz drużyny - dr. Detlev Brandecker
Lekarz - dr. Frank Pries
Fizjoterapeuta - Uwe Brandenburg
Fizjoterapeuta - Dennis Missling
Fizjoterapeuta - Maik Bolte
Osteopata - Jan Bock
PRZEDSTAWIENIE RYWALA: GORENJE VELENJE
Klub RK Gorenje Velenje (Rokometni Klub Gorenje Velenje) został założony w latach sześćdziesiątych (1958 r.) poprzedniego stulecia. Ponad pięćdziesięcioletnia tradycja słoweńskiej drużyny została zapoczątkowana w mieście Sostanj, lecz z biegiem czasu zespół został przeniesiony do Velenje. Spowodowane to było problemami logistycznymi.
Większość zawodników mieszkało w Velenje, a sam druzyna rozgrywała mecze w hali Rdeca Dvorana. Obiekt, który do dzis służy drużynie popularnych „Os" został kilkakrotnie modernizowany, ostatnio w 2004 roku. Pojemność „Red Hall" (tłumaczenie Rdeca Dvorana) nie robi wrażenia, gdyż pomieścić może jednocześnie 2,5 tysiąca fanów, jednak posiada swoją specyfikę. Wszyscy dobrze pamiętamy atmosferę panującą w naszym Blaszaku Arenie. Również kibice aktualnego wicemistrza Słowenii sprawiają, że na hali panuje bardzo gorąca atmosfera.
Aktualnie w zespole wicemistrza Słowenii próżno szukać takich nazwisk jak Verdan Zrnic, Siarhei Rutenka, Jure Natek, Vid Kavticnik, Jure Dobelsek (brat Luki), Ivan Cupic czy dobrze znani płockim kibicom Morten Seier, Luka Dobelsek, Bostjan Kavas, którzy przez wiele sezonów stanowili o sile popularnych „Os". Należy również wspomnieć o trenerze Larsie Waltherze, który w sezonie 2005/2006 doprowadził RK Gorenje do ćwierćfinału Ligi Mistrzów.
Gra zespołu oparta jest na kilku etatowych reprezentantach Słowenii. Zaliczamy do tego grona Dino Bajrama, Marko Bezjaka, Klemena Ceht i Davida Miklavcica. Dodatkowo o sile pierwszej linii drużyny z Velenje decyduje etatowy reprezentant Chorwacji, Zeljko Musa. Najbardziej utytułowany zawodnik wicemistrza Słowenii, wielokrotny medalista Mistrzostw Świata i Europy.
Ostatnie sezon
Poprzedni sezon zawodnicy RK Gorenje Velenje mogą uznać za stosunkowo udany. Ich osiągnięcia z ubiegłorocznych rozgrywek to prawdziwa sinusoida. Na początku września zeszłego roku, przegrywając wszystkie spotkania podczas turnieju kwalifikacyjnego do Champions League zamknęli sobie bramę do hanballowego raju. (w turnieju brały udział zespoły: Rhein-Neckar Lowen, Realne Ademar Leon oraz Bjerringborg-Silkeborg). Nieudane kwalifikacje do Ligi Mistrzów dały możliwość wystartowania w Pucharze EHF, gdzie zespół Gorenje, dopiero w ćwierćfinale musiał uznać wyższość innego reprezentanta niemieckiej Bundesligi, F.A. Goppingen.
Na krajowym podwórku Słoweńcy przegrali tytuł mistrza kraju dopiero w ostatniej kolejce, znacznie ustępując we własnej hali drużynie RK Cimos Koper 23:34 (11:20).
Sukcesy
Największe sukcesy RK Gorenje święciło w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych zeszłego stulecia, gdy czterokrotnie sięgało po mistrzostwo byłej Republiki Jugosławii. Jedyny tytuł mistrza Słowenii został zdobyty w 2009 roku i pozwolił obalić długoletnią dominację największego rywala, Celje Pivovarna Lasko, który przez siedemnaście sezonów zdobył szesnaście tytułów mistrza kraju.
Klub posiada również spore doświadczenie na arenie międzynarodowej zdobyte przez ponad piętnaście sezonów gry na europejskich parkietach we wszystkich rodzajach rozgrywek, z Champions League na czele. Największym sukcesem było dojście do finału Pucharu EHF oraz 1/8 finału ligi mistrzów w sezonie 2005/2006. Poniżej lista największych dokonań ekipy RK Gorenje Velenje.
1-krotny mistrz Słowenii: 2009
7-krotny wicemistrz Słowenii: 1994, 1996, 2004, 2005, 2007, 2010, 2011
4-krotnie czwarty zespół słoweńskiej ligi: 2002, 2003, 2006, 2008
Zdobywca Pucharu Słowenii: 2003
1/8 finału Champions League: 2006
Faza grupowa Champions League: 2005, 2008, 2009
Puchar Zdobywców Pucharów:
Półfinał: 2004
Ćwierćfinał: 2005
1/8 finału: 1998, 1999
Puchar EHF:
Finał: 2009
Półfinał: 1995
Ćwierćfinał: 1997
Kadra na sezon 2011/2012
|
Nr. |
Zawodnik |
Pozycja |
Urodzony |
Wzrost |
Waga |
Narodowość |
|
1 |
Ivan Gajic |
Bramkarz |
17.05.79 |
1,91 |
106 |
Serb |
|
16 |
Rok Zaponsek |
Bramkarz |
30.10.92 |
1,88 |
85 |
Słoweniec |
|
|
Emir Talentovic |
Bramkarz |
09.01.90 |
1,87 |
89 |
Słoweniec |
|
9 |
Nikola Manojlovic |
Lewe Rozegranie |
01.12.81 |
1,95 |
95 |
Serb |
|
|
Marko Dujmovic |
Lewe Rozegranie |
06.09.85 |
|
|
Słoweniec |
|
14 |
Miha Svetelsek |
Lewe Rozegranie |
11.05.88 |
|
|
Słoweniec |
|
17 |
Klemen Cehte |
Lewe Rozegranie |
10.05.86 |
1,96 |
97 |
Słoweniec |
|
6 |
Marko Bezjak |
Srodek Rozegrania |
26.06.86 |
1,84 |
86 |
Słoweniec |
|
31 |
Janez Gams |
Srodek Rozegrania |
08.11.85 |
1,80 |
83 |
Słoweniec |
|
18 |
David Miklavcic |
Prawe Rozegranie |
29.01.83 |
1,96 |
100 |
Słoweniec |
|
|
Jure Dolenec |
Prawe Rozegranie |
06.12.88 |
1,90 |
92 |
Słoweniec |
|
5 |
Niko Medved |
Lewe Skrzydło |
26.03.90 |
1,94 |
83 |
Słoweniec |
|
44 |
Rok Simic |
Lewe Skrzydło |
25.07.86 |
1,85 |
83 |
Słoweniec |
|
4 |
Fahrudin Melic |
Prawe Skrzydło |
22.07.84 |
1,85 |
87 |
Serb |
|
10 |
Matjaz Borovnik |
Prawe Skrzydło |
31.01.92 |
1,87 |
85 |
Słoweniec |
|
23 |
Rok Golcar |
Prawe Skrzydło |
23.12.85 |
1,88 |
86 |
Słoweniec |
|
15 |
Samo Rutar |
Obrotowy |
26.02.84 |
1,90 |
100 |
Słoweniec |
|
21 |
Zeljko Musa |
Obrotowy |
08.01.86 |
2,00 |
110 |
Chorwat |
|
37 |
Dino Bajram |
Obrotowy |
25.09.83 |
1,94 |
110 |
Słoweniec |
Sztab szkoleniowy:
I trener - Branko Tamse
II trener - Tomaz Jursic
Kierownik drużyny - Gorazd Hostnik
Sztab medyczny:
Fizjoterapeuta - Sinisa Nesladek
PRZEDSTAWIENIE RYWALA: JAPONIA
Największa zagadka zbliżającego się turnieju. Jak zdecydowana większość drużyn z dalekiego wschodu, tak i reprezentacja Japonii braki fizyczne nadrabia szybkością, zwinnością oraz wieloma niekonwencjonalnymi zagraniami. Zawodnicy z Kraju Kwitnącej Wiśni są doskonale wyszkoleni technicznie. Mało imponujące warunki fizyczne w połączeniu z dynamiką mogą być ich atutem. Często drużyny z absolutnego topu lekceważą zespoły pokroju Japonii, które są traktowane jako tzw. handballowi kopciuszkowie, pozwalając im na rozwinięcie skrzydeł.
Oficjalną datą wstąpienia Japońskiej Federacji Piłki Ręcznej w szeregi międzynarodowej organizacji piłki ręcznej IHF jest rok 1952. Mimo ponad pięćdziesięcioletniej przynależności do międzynarodowych struktur, piłka ręczna w dalszym ciągu nie cieszy się dużą popularnością na kontynencie azjatyckim oraz w samej Japonii. W rozgrywkach ligowych biorą udział zespoły w pełni profesjonalne, zrzeszone w strukturach Japan Handall League, a wszyscy zawodnicy grają w rodzimych klubach.
W 1991 i 1994 roku w Hiroszimie odbyły się mistrzostwa Azji i Asian Games, a w 1997 roku w Kumamoto zostały rozegrane mistrzostwa świata mężczyzn.
Prym w drużynie Japonii wiedzie błyskotliwy skrzydłowy Makoto Suematsu, któremu starają się dotrzymywać kroku Miyazaki Daisuke, Kadoyama Tetsuja oraz Toyoda Kenji. W zdecydowanej większości to właśnie na tych graczach oparta jest koncepcja i styl gry zespołu z dalekiego wschodu.
Sukcesy
Od momentu wstąpienia w szeregi IHF, reprezentacja Japonii nie osiągnęła znaczących sukcesów międzynarodowych. Jedynie udział w kilkunastu imprezach rangi mistrzowskiej można uznać za spore wydarzenie, jednak wyniki osiągane w tych turniejach nie robią wrażenia.
Największym sukcesem reprezentacji Japonii jest zajęcie dziesiątego miejsca na Mistrzostwach Świata w 1970 roku oraz dziewiąta lokata wywalczona podczas turnieju olimpijskiego w 1976 roku.
Podczas tegorocznych Mistrzostw Świata rozgrywanych w Szwecji, reprezentacja Japonii zajęła czwarte miejsce w grupie B, mając za przeciwników takie zespoły jak Islandia, Węgry, Norwegia, Austria i Brazylia. Zwycięstwa nad dwoma ostatnimi drużynami dały możliwość gry o piętnaste miejsce w turnieju. Niestety porażka w decydującym meczu przeciwko Algierii spowodowała ostatecznie zajęcie szesnastego miejsca w całym turnieju, które jednak pozwoliło wyprzedzić takie europejskie reprezentacja jak Austria. Podczas szwedzkiego czempionatu postacią numer jeden w reprezentacji Japonii był zdobywca 31 bramek, błyskotliwy skrzydłowy Suematsu Makoto.
Poniżej lista osiągnięć drużyny z kraju kwitnącej wiśni na arenie międzynarodowej.
Mistrzostwa Świata:
1970 r. - 10 miejsce
1974 r. - 12 miejsce
1978 r. - 12 miejsce
1982 r. - 14 miejsce
1990 r. - 15 miejsce
1995 r. - 21 - 24 miejsce
1997 r. - 15 miejsce
2005 r. - 16 miejsce
2011 r. - 16 miejsce
Turniej Olimpijski:
1972 r. - 11 miejsce
1976 r. - 9 miejsce
1984 r. - 10 miejsce
1988 r. - 11 miejsce
Kadra Japonii na turniej Orlen Handball Cup
|
Nr. |
Zawodnik |
Pozycja |
Urodzony |
Wzrost |
Waga |
Klub |
|
1 |
Katsuyuki Shinouchi |
Bramkarz |
03.02.82 |
1,76 |
77 |
Osaka Electric |
|
12 |
Akihito Kai |
Bramkarz |
29.04.87 |
1,84 |
92 |
Toyota Auto Body |
|
21 |
Takayuki Shimizu |
Bramkarz |
27.28.83 |
1,86 |
94 |
Wakunaga Pharmaceutical |
|
6 |
Kenji Toyoda |
Prawe Skrzydło |
24.12.79 |
1,81 |
81 |
Osaka Electric |
|
18 |
Yoshiaki Nomura |
Prawe Skrzydło |
22.01.87 |
1,86 |
83 |
Daido Steel |
|
19 |
Masakatsu Izuma |
Lewe Skrzydło |
22.06.81 |
1,80 |
80 |
Osaka Electric |
|
3 |
Kota Ozawa |
Lewe Skrzydło |
09.12.85 |
1,70 |
73 |
Osaka Electric |
|
13 |
Kyosuke Tomita |
Obrotowy |
11.11.83 |
1,90 |
92 |
Toyota Auto Body |
|
14 |
Koki Nakamura |
Obrotowy |
02.03.84 |
1,82 |
86 |
Osaka Electric |
|
15 |
Jun Mori |
Obrotowy |
12.03.87 |
1,89 |
95 |
Osaka Electric |
|
20 |
Hozuki Higashinagahama |
Prawe Rozegranie |
21.11.87 |
1,86 |
80 |
Osaka Electric |
|
5 |
Kairi Kochi |
Prawe Rozegranie |
22.01.85 |
1,86 |
90 |
Toyota Auto Body |
|
22 |
Tetsuya Kadoyama |
Lewe Rozegranie |
22.11.83 |
1,86 |
92 |
Toyota Auto Body |
|
8 |
Toru Takeda |
Lewe Rozegranie |
17.09.82 |
1,92 |
88 |
Daido Steel |
|
2 |
Ryota Tanimura |
Lewe Rozegranie |
12.05.86 |
1,87 |
90 |
Wakunaga Pharmaceutical |
|
7 |
Daisuke Miyazaki |
Srodek Rozegrania |
06.06.81 |
1,75 |
78 |
Osaka Electric |
|
10 |
Hidenori Kishigawa |
Lewe Rozegranie |
28.10.84 |
1,88 |
92 |
Daido Steel |
|
4 |
Makoto Suematsu |
Srodek Rozegrania |
19.03.82 |
1,79 |
78 |
Daido Steel |
|
11 |
Morihide Kaido |
Srodek Rozegrania |
14.07.84 |
1,74 |
70 |
Toyota Boshoku Kyushu |
Sztab szkoleniowy:
I trener - Kiyoharu Sakamaki
II trener - Tsuyoshi Nakayama
Kierownik drużyny - Hisatoshi Kondo
Kierownik delegacji - Nikolaj Brostrom
Sztab medyczny:
Fizjoterapeuta - Kazuhiko Akao
Poniżej krótka charakterystyka kilku, najbardziej wyróżniających się zawodników reprezentacji Japonii.
Daisuke Miyazaki - bardzo szybki i bramkostrzelny playmaker, robiący doskonały użytek ze swoich wrodzonych cech motorycznych. Wspomniane cechy idealnie predysponują go do gry przeciw twardej obronie. Swoimi niekonwencjonalnymi zagraniami potrafi oszukać nawet najlepszą defensywę.
Tetsuya Kadoyama - lewy rozgrywający o dobrych warunkach fizycznych. Pełni funkcją głównego motywatora, serce drużyny. Jeden z kilku najbardziej wyróżniających się zawodników podczas ostatnich Mistrzostw Świata rozgrywanych w Szwecji.
Morihide Kaido - jeden z najniższych, ale zarazem najszybszych Japończyków. Wspaniale wyszkolony techniczne oraz bardzo dobrze panujący nad piłką
Terminarz turnieju:
04.08.2011 godz. 16:30 Gorenje Velenje - THW Kiel
04.08.2011 godz. 19:30 Wisła Płock - Japonia
05.08.2011 godz. 16:30 THW Kiel - Japonia
05.08.2011 godz. 19:30 Wisła Płock - Gorenje Velenje
06.08.2011 godz. 16:30 Japonia - Gorenje Velenje
06.08.2011 godz. 19:30 Wisła Płock - THW Kiel
Zobacz: Bilety na OHC
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
- 1
- Multimedia
- Doping z meczu Wisła Płock - THW Kiel

- 2
- Głosowanie
- Wybierz zawodnika meczu Wisła - Vive
- 3
- Kibice
- Kibice jadą do Kielc
- 4
- Galeria
- MMTS Kwidzyn - Wisła Płock (17 zdjęć)
- 5
- Typer
- Finał Mistrzostw Polski




Christian Spanne
42% głosów

- Strona istnieje od 2962 dni
- Użytkowników online: 0
- Gości online: 29
- Newsów w serwisie: 1623
- Zarejestrowanych użytkowników: 1702
- Najnowszy użytkownik: CZUWAJ


| 1. | Vive Kielce | 42 | 803-547 |
| 2. | Wisła Płock | 34 | 662-566 |
| 3. | MMTS Kwidzyn | 30 | 624-586 |
| 4. | Stal Mielec | 27 | 646-629 |
| 5. | Azoty Puławy | 24 | 575-572 |


| 1. | Michał Kubisztal | 125 |
| 2. | Christian Spanne | 75 |
| 3. | Kamil Syprzak | 73 |
| 4. | Muhamed Toromanović | 63 |
| 5. | Bostjan Kavas | 58 |

Gadżety (8)
Typer 2011/12 - klasyfikacja (31)
Typer 2011/12 - podsumowanie. (0)
Typer: FINAŁ MP (12)
Giełda (116)
Wlepki (0)
Transfery (14)














matwislak
Świetna zapowiedź turnieju. Już nie mogę się doczekać meczyków, szczególnie z THW, choć wszystkie będą ciekawe. Japonia ma jak na warunki piłki ręcznej niskich zawodników (5 poniżej 180 cm, najwyższy - 192 cm). Na pewno będzie to dla naszych graczy ciekawe doświadczenie, a liczę że Japonia pokaże widowiskowy handball. A Gorenje to drużyna z którą możemy stoczyć zażarty mecz, jest wg mnie na naszym poziomie.
Brawa za Magazyn Sportowy - po raz kolejny świetna robota. Tylko nie spoczywajcie na laurach! Te akcje na filmiku naprawdę ładne, wiadomo że to tylko wycinek, ale takie coś może się nieraz bardziej podobać niż akcje z meczu o stawkę. Jest więcej ryzyka, kombinowania, kontrataków, a mniej siłowych starć, pasywności. I nowi gracze wyglądają nieźle. Oczywiście wszystko zweryfikują mecze o stawkę.
NafciarzZKS
Christian Spanne - z przyjemnością obejrzałem jak rzuca. Jednym słowem miodzio, więcej nie dodam, żeby nie zapeszyć.
Ciaras
Rowniez na mnie najwieksze wrazenie wywarl Spanne. Gosc ma niesamowita technike uzytkowa i ciag na bramke, a przy tym gra bardzo inteligentnie. Dodatkowo te 'no look pass'y' Nicoli, palce lizac. Kubel tradycyjnie na swoim b.dobrym poziomie. Jak narazie najwieksza niewiadoma jest Toro, ktory nie mogl zagrac z Jurandem. Miejmy nadzieje, ze rownie szybko wkomponuje sie w nasza koncepcje grania jak pozostali, nowi gracze.
Co do magazynu i oficjalnej. Chyba przydalo sie kilka kamieni wyrzuconych do klubowego ogrodka. Magazyn super sprawa, z kazdym wydaniem coraz lepszy i ciekawszy. Czekamy na wiecej.
Rozan93
Dołączam się do tego że Magazyn jest teraz na bardzo wysokim poziomie jednak w tym wydaniu trochę zdenerwowały mnie napisy były zamazane i zbyt szybko leciały(przynajmniej w pierwszych rozmowach potem trochę zwolniły) i nie wiem jak wy ale ja miałem problemy z wrzuceniem na pełny ekran, nie miałem wtedy pełnego obrazu, po prostu ucinało mi na górze i na dole(w tym trybie nie widziałem napisów) oczywiście mógł to być tylko mój problem :)
Pozdrawiam
matwislak
W drugiej części magazynu - 4:30 - to chyba grał Rajkovic. Nie ma zbliżenia, więc dokładnie nie widać, ale jest nr 33, a kto inny mógłby założyć jego koszulkę? A co do koszulek, to chyba podczas turnieju zobaczymy nowe stroje i Kubeł nie będzie grał w koszulce Jędrzejewskiego, a Eklemovic Palucha? ;)
Wiarus
No Panowie jest nieźle. Coś drgnęło w sponsoringu. Mamy nowego sponsora. Info z oficjalnej. Zaczyna wszystko trybić. Oby tylko teraz drużyna nie znizyła lotów i ugrała coś w LM a będzie dobrze.
Ciaras
Oby jak najwiecej tego typu informacji. Chcialbym, zeby to byl poczatek naplywu jeszcze kilku nowych sponsorow. Swoja droga ciekawe na jaka kwote opiewa ta umowa.
Mam rowniez nadzieje, ze przed turniejem zostanie zorganizowana konferencja prasowa na ktorej poznamy wszystkie szczegoly umowy z nowym sponsorem technicznym Nafciarzy.
matwislak
Wreszcie jest sponsor, bo po zdobyciu mistrzostwa prezes mówił, że sponsorzy wręcz walą do naszego klubu drzwiami i oknami, a potem wszystko jakoś ucichło.
I jak widać sponsor nie musi być koniecznie z Płocka czy z okolic, może być z całej Polski lub nawet z zagranicy.
Ciekawe co z Sun Chemical? Pojawiła się notka na oficjalnej, ale od tej chwili cisza.
arti1980
Na stronce nowego sponsora informacja o sponsoringu Wisełki z odnośnikiem do stronki.
Tomek71
Ciekawe jaka kwota wchodzi w grę??
Logo na koszulkach, hali, biletach - kwota powinna byc siedmiocyfrowa.
jaco
Mam nadzieję , że kwota będzie 7 cyfrowa.
Gargoin
Nawet jeśli kwota będzie 6, a nie 7 cyfrowa to trzeba się cieszyć, że coś ruszyło w tym kierunku i budżet się trochę zwiększy, co sprawi, że może karnety będą tańsze niż na początku to stawiano.
Wiarus
Nie licytujcie się. Siedmio, ośmio czy sześciocyfrowa kwota. Cieszmy się, że znalazł się chętny do sponsorowania. Może pociagnie za sobą następne firmy. Dla mnie lepiej żeby były to mniejsze kwoty a było wiecej sponsorów. Może to trudniejsze do ogarnięcia dla zarzdu klubu ale bezpieczniejsze.
pdg
Raczej sześciocyfrowa, wątpię, żeby liczona była w milionach.
WislaZKS
Nowy sponsor i znowu narzekanie ...
pdg
Pokaż mi choć jedną osobę albo nawet słowo narzekania?
Blue
WislaZKS-Jakie znów ? Ktoś narzekał jak SunChemical został sponsorem Wisły ? Czy ktoś teraz narzeka ?
Pomyśl zanim coś napiszesz.
barson
co Wy z tym Syn Chemical. firma zrobiła sobie reklamę i teraz każdy kibic z Płocka wie co to jest..i na tym się skończyło. ponadto mieli być sponsorem w sprawie druków,materiałów reklamowych,poligrafii itd.
Z tą cyfrą siedmiocyfrową to myślę,że kogoś tu mocno poniosła fantazja :) Nie jesteśmy mistrzem Polski w piłkę kopaną tylko ręczną. Ale dobrze, że chociaż rozmowy z 1 sponsorem skończyły się pomyślnie. Wspaniała wiadomość.
Co do magazynu..jak zwykle rewelacja!! Do tego zapowiedź cyklu materiałów filmowych z całego turnieju poczynając od czwartku. Bomba!
Widzimy się hali :) MISTRZ MISTRZ ZKS!!!
WislaZKS
Chodziło mi o narzekanie tzn. kłócenie się ile cyfr będzie miała suma. Może źle się wyraziłem.
pdg
A kto się kłóci o cyfry? Każdy napisał swoje zdanie, bo nie mamy oficjalnej informacji na ten temat, więc spekulujemy. Odróżniasz to od kłótni, czy też nie?
gazierski
Fajnie, ze jest sponsor. Ale czy ktoś może potwierdzić przyjazd Gorenje.
Ciaras
Zespoł RK Gorenje Velenje dotrze do Płocka w dniu jutrzejszym.
zby_cho
@Ciaras masz złe informacje.
Gorenje dotarło dziś do hotelu Dębowa Góra i dziś mają trening w Łącku
Rafik91
10 sierpnia odbędzie się rewanż w Kwidzynie
devil21
Wszystko ciekawie wyglądało to na konferencji. Członek zarządu gadał to co musiał. prezes pewnie tez: czyli gwiazd nigdy nie będzie w Wiśle, ale solidny zgrany zespół. Po drugie na pewno jest sie czym pochwalić. Przyjeżdzają dobre zespoły. W kolejnych edycjach może przyjedzie scisła czołówka europejska. Profejonalne są też materiały WISŁA TV. Naprawdę Wisła od pewnego czasu systematycznie się rozwija. Natomiast nasz główny rywal został w blokach.
pdg
Potwierdzenie słów zby_cho:
http://www.sprwislaplock.pl/pl/kadra/53-orlen-handball-cup/590-gorenje-ju-w-pocku
Rafik91
No no, już na oficjalnej stronie THW piszą o turnieju i chwalą nasz magazyn sportowy :)
pdg
Widziałem Dimę Kuzeleva jak zasuwał z wielkim plecakiem w okolicach Bielskiej/Sienkiewicza. Może pojawi się podczas turnieju.
b-real
Pewnie niósł puchar z szampanem, hehehe !!!
pdg
Może i tak, ale w plecaku? ;)
WislaZKS
Fajnie ze Dima o nas pamieta. Magazyn profesjonalnie wykonany.
NafciarzZKS
Nic tylko Dima wraca do Wisły.
WislaZKS
Fajnie by było... . Chociaż w sztabie szkoleniowym mógłby się przydać ;) To nie 1 przypadek kiedy były zawodnik Wisły przyjeżdza na mecze: Masło, Madsen, Dima?
pdg
Kiedy Madsen był w Płocku na meczu, kiedy nie był już naszym zawodnikiem?
pdg
Nie lubię się powoływać na innych i porównywać z nimi, ale w pewnym mieście drużyna gra z Dinamem Mińsk. Rywal jaki jest, każdy rozumie, ale nie w tym rzecz. Sparing odbywa się z UDZIAŁEM publiczności. Jest darmowy. Rzecz jasna. U nas chyba chcieli podnieść ciśnienie przed turniejem albo czekali aż koszulki chłopakom dojadą...
maniak
Dwa dni do turnieju – wytrzymacie?. Sparingi się odbyły i tyle. Miejmy nadzieje, że wniosły to, czego oczekiwał sztab trenerski.
Lothar
Szkoda, że nie udało mi się zawitać do Płocka na OHC, choć transmisji w TVP sport nie odpuszczę :) !
Lewar
Na oficjalnej miejsce loga Hummela zajęło H2O. Szkoda tylko że podpisanie umowy nie odbyło w sposób oficjalny w połączeniu z promocją zarówno firmy jak i nowych koszulek.
Mam jednak nadzieję, że takie spotkanie odbędzie się tuż przed turniejem
gun
H2O - wszedłem na ich stronę i całkiem fajnie wyglądają te ich stroje. generalnie hummel to ma chyba najciekawsze wzory ale cos ostatnio z jakością u nich średnio. widać to szczególnie po odklejających się skrzydłach. nie dotyczy to tylko koszulek Wisły, bo pamiętam mecze repry gdzie także kiepsko zawodnicy wyglądali z jakimiś latającymi frędzelkami przy rękawach. chociaż w najnowszej wersji skrzydla są wszywane w materiał, a nie naklejane. THW Kiel jak widać na filmie, niezmiennie przy adidasie.
barson
przydałoby się, żeby pokazali na oficjalnej projekt nowej koszulki..też jestem bardzo ciekawy jak to wygląda.
NafciarzZKS
Mam nadzieję, że nie zaskoczą nas jakimś dziwnym logiem na nowych koszulkach w stylu hod doga z parówką.
A propos koszulek, to sekcja piłki nożnej proponuje nowe gadżety dostępne w sklepiku w Mazovii.
http://www.wisla.plock.pl/aktualnosci/567-nowe_gadzety_w_sprzedazy.html
Chyba nie pozostaje nam nic innego jak kupować te, w końcu są niebieskie.
maniak
NafciarzZKS To kup sobie gadżety Lecha Poznań lub Ruchu Chorzów – też są niebieskie.
A tak na serio
Klub śpi z gadżetami (albo czeka na rozpoczęcie sezonu), ale kibice nie zasypiają gruszek w popiele.
pdg
Pytałem o cenę polaru, bo fajny na chłodniejsze wieczory: 89.90
NafciarzZKS
maniak - jak jesteś taki mądry, to napisz mi gdzie mam kupić niebieski, wiślackie i handballowe?
WislaZKS
pdg , Madsena widziałem na 3 meczu finalowym,
pdg
GW Płock - wywiad z Gislassonem.
Rozan93
Dzisiaj widziałem plakat turnieju na stacji Bliskiej na Podolach pewna firma na literkę o... wzięła się do roboty w reklamie Wisły :))
WislaZKS
To i tak nie jest wielka reklama...
(jeśli ktoś dawał to sorry) http://plock.gazeta.pl/plock/1,35691,10045083,Szczypiornisci_z_Japonii_spelnia_swoje_marzenie_w.html
WislaZKS
Sorry za post pod postem: http://www.sportowefakty.pl/pilka-reczna/2011/08/02/podsumowanie-letniego-okna-transferowego-w-europie/
Jest Kubeł i Eklemović :) chociaż widać, że ranking robili to Polacy hehe
Krzysztof_WP
http://www.ajaks.eu/
bardzo fajnie to wygląda i oby więcej sponsorów
maniak
NafciarzZKS akurat w sezonie ogórkowym musisz kupić? Poczekaj, a się dowiesz. Ponad miesiąc jest do ligi. Najpierw jest burza mózgów, potem będzie projekt i realizacja.
A jeśli musisz koniecznie kupić teraz, to niebieskie i wiślackie u „nożnych”. Na handballowe trzeba poczekać.
besserwisser
Ciekawej rzeczy doczytałem się na http://www.thw-provinzial.de/thw/11080205.htm. Ostatni news, przedostatni akapit: "Możliwe, że koncern naftowy Orlen w bliskiej przyszłości trafi do zestawu sponsorów THW. Rozmowy trwają".
NafciarzZKS
maniak - nie muszę teraz kupować, tylko jako przykład podałem sekcję nożnych, gdzie cały czas pojawiają się jakieś wzory nowych koszulek. Co do ręcznej, to od roku poza repliką meczowej (zresztą już pewnie nieaktualną) nie mogę doczekać się jakiejś przyzwoitej koszulki za rozsądną cenę. Na siłę wciskano jakąś z wizerunkiem OA lub białą okolicznościówkę z okazji finału Pucharu Polski i dlatego noszę już starą, wysłużoną, którą nosiłem jeszcze na mecze przy Łukasiewicza 34.
Dlatego nie bardzo wiem o co chodziło Ci pisząc: "To kup sobie gadżety Lecha Poznań lub Ruchu Chorzów – też są niebieskie." ???
A to, że kibice muszą sami kombinować z koszulkami to zupełnie inna historia, delikatnie mówiąc wstyd dla klubu. Zresztą wystarczy zajrzeć do sklepu na oficjalnej. Bogactwo asortymentu powala!
maniak
Nożni wreszcie ruszyli z kopyta z gadżetami (kibice okazjonalnie coś produkują). Jak klub (sekcja ręczna) będzie nadal produkował białe koszulki, to nawet promocja po 5 zł nie pomoże, jak my, kibice, nawołujemy do przychodzenia na NIEBIESKO. Na klub za bardzo nie liczę, czekam na produkty od kibiców. Większość kupuje „zwykłe” koszulki, a nie repliki klubowe. Jeśli klub tego nie zrozumie, na gadżetach nie zarobi.
Ten tekst o Lechu napisałem na lekko podwyższonym ciśnieniu (niektórzy wiedzą o co chodzi). Przed finałowymi meczami MP z Iskrą z pewnym gościem miałem rozmowę (nigdy nie był na meczu ani na stadionie ani na hali)i na pytanie ,czy ma niebieską koszulkę, ten wyjechał z tekstem: Lecha jest niebieska, kumpel ma, bo był, to chyba mogę założyć?
Zawistowski
.."Alle Kosten werden vom Veranstalter übernommen. Gut möglich, dass der Mineralölkonzern Orlen in naher Zukunft auch im THW-Sponsorenpool auftaucht. Die Verhandlungen laufen
to juz wiadomo dlaczego potezny Kiel zbratal sie z Wisla
WislaZKS
Co sądzicie o Orlenie w Kiel? W sumie to bardziej zajmowali by się THW , niż nami.
WislaZKS
http://nicesport.pl/pilkareczna/81240/orlen-handball-cup-mala-reprezentacja-swiata-w-plocku
NafciarzZKS
Fajny wywiad z Kubisztalem w dzisiejszym Przeglądzie Sportowym.
Ciekawe ostanie zdania tego wywiadu.
http://www.sports.pl/Pilka-reczna/Michal-Kubisztal-Trafilem-do-Wisly-i-jestem-zadowolony,artykul,114507,1,284.html
jaco
Ostatnie zdanie super ,pokazuje że on nie boi się mówic prawdy .Super ,takich zawodników nam potrzeba .
NafciarzZKS
jaco - to samo pomyślałem. Widać, że facet ma jaja i nie ściemnia, nie mydli oczu. Mówi wprost to co myśli. Powiedział całą prawdę.
shaft_hk
"Chyba nie pozostaje nam nic innego jak kupować te, w końcu są niebieskie."
Czytam i nie wierzę....
Na 99,99% nikt Cię nie będzie ganiał po hali za to, że masz koszulkę "nożnych".
Wydawało mi się, że mimo podziału klubu na 2 sekcje, wśród kibiców nadal będzie istniał tylko jeden klub. No, ale cóż... Przykre.
WislaZKS
No zachowanie niektórych osób, dla których istnieją 2 kluby, jest karygodne. Dla mnie Wisła to jeden klub - 2 sekcje. Ja równiez kupuję koszulkę nożnych i co?
WislaZKS
http://www.sportowefakty.pl/pilka-reczna/2011/08/03/morten-seier-fajnie-bedzie-zagrac-przeciwko-gorenje/
maro_91
http://sport.wp.pl/kat,32324,title,Kubisztal-to-jak-podpisac-rezygnacje-z-kadry,wid,13652386,wiadomosc.html
Damiamor
Brawo Michał. Nie bałeś się tego otwarcie powiedzieć. Nareszcie i zawodnicy o tym otwarcie zaczynają mówić.
NafciarzZKS
shaft_hk - pomyśl trochę zanim coś napiszesz. Czy naprawdę uważasz, że w tym problem ręczna/nożna. Błagam pomyśl człowieku i nie kompromituj się takimi wpisami! A jeśli nie kumasz, to napiszę jeszcze raz. Wstyd, aby klub który zdobył Mistrzostwo Polski, będzie grał w LM, organizuje międzynarodowe turnieje i zaprasza ludzi do super nowoczesnej hali - nie posiadał najprostszych gadżetów klubowych, w tym przede wszystkim koszulek. Klub robi promocję/konferencję turnieju poza Płockiem, zaprasza ludzi z innych miast i co im oferuje na miejscu poza meczem. Pewnie, że najłatwiej zarabiać tylko na wysokich cenach biletów, bo te najłatwiej zrobić/wydrukować. Natomiast koszulki to już większa robota. Ludzie od ponad roku domagają się koszulek, a w klubie udają, że tego nie widzą!
Czytaj uważnie wszystkie posty, to będziesz wiedział w jakiej koszulce chodzę na mecze (nikt mnie nie gania, nie mart się), i nie siej niepotrzebnego fermentu!
bpp
Facet mowi co mysli, nie owija w bawelne, widac u niego sportowa zlosc i o to chodzi takich pilkarzy potrzebujemy !
matwislak
Bardzo dobrze że zawodnicy mówią o tej sytuacji coraz bardziej otwarcie. Brawo Kubeł!
Blue
Już kielczaki wpadają we frustrację po tej wypowiedzi i piszę,że Kubeł jest za słaby na kadrę :) haha
NA PEDAŁÓW NIEMA RADY
Wiarus
Przestańcie dzielić kibiców na ręcznych i nożnych. Płock to nie jest Warszawa czy Kraków gdzie są dwa zwalczające sie kluby. Płock to niewielkie, w porównaniu do tych dwóch, misto. W tym mieście jest miejsce dla drużyn i ręcznej i nożnej. Wspierajmy się nawzajem i nie ródźmy konfliktów. Oba kluby mają te same barwy. Co za problem taka koszulka czy taka? Jaki problem jeśli kibic ręcznej będzie dopingował drużynę piłki nożnej i odwrotnie? Ja tego nie mogę pojąć. Skąd te podziały? Sam chodze na jedną i drugą dyscyplinę i czuję się kibicem i piłkarzy ręcznych i nożnych. Cieszę się tak samo z sukcesów jednych i drugich i martwię porażkami. Byłem zwolennikiem rozdzielenia sekcji bo uważam, że każdy powinien pracować na własny rachunek, ale nigdy nie twierdziłem, że ten podział ma dotyczyć kibiców. Zresztą chyba pomału wychodzi na to, że podział był słuszną decyzją. Ręczni zostali MP, i klub zaczyna być coraz bardziej profesjonalny. Nożni też się zmobilizowali i zaczęli lepiej działać i drużyna w tym sezonie zaczęła nieźle. Nic tylko kibicować i się cieszyć, a nie tworzyć sztuczne podziały. Kubisztal - już go lubię. Prostolinijny, odażny, dowcipny, prawdomówny - po prostu Wiślak.
WislaZKS
Mądre słowa Kubła , BRAWO MICHAŁ!
shaft_hk
Nie kompromituj się... Dobre to było :)
Że niby ja się skompromitowałem? To Ty napisałeś, o koszulkach ""nożnych"" tak jakby to była jakaś hańba ich noszenie...
I nie chodzi, że mam problem z czytaniem ze zrozumieniem(co zapewne będziesz mi zarzucał zaraz), bo nie tylko ja tak odczytałem Twoją odpowiedź.
Piszesz, że ludzie od ponad roku domagają się koszulek i innych gadżetów? Napiszę Ci więcej, ludzie od kilku/kilkunastu lat domagają się koszulek i gadżetów - i nigdy ich nie mieli, więc to nie jest tylko problem w obecnej ekipie.
Ps. Wybacz, ale nie jesteś dla jakąś personą, która wzbudzała by we mnie wielkie zainteresowanie, więc nie wiem w jakiej koszulce chodzisz. Wiem, że może Ci się to wydać przykre, ale nie mam potrzeby mieć wiedzy na temat Twojej garderoby.
Ps2. A gdzie Ty wyczytałeś, że ktoś Cię gania po hali?
NafciarzZKS
Tylko, że od roku gramy w nowej hali i zapotrzebowanie na koszulki jest większe. Wcześniej wystarczyło skombinować kilkaset sztuk, więc klub nic nie musiał robić. Wszystko robiło się samo.
Widzę, że dalej nie rozumiesz mojego posta o koszulkach, więc nie widzę sensu dalszej dyskusji. Proszę tylko, abyś nie mieszał tu niepotrzebnie sekcji piłki nożnej, której marketing w porównaniu do ręcznych działa wzorowo.
shaft_hk
Ja dalej nie rozumiem... Inni dalej nie rozumieją... Ktoś Cię rozumie?
Wolę mieszać nożną z ręczną, niż je dzielić :).
WislaZKS
Ja rozumiem Nafciarza, za to nie rozumiem osób które twierdzą , że to 2 kluby. Owszem nożna ma dużo lepszy marketing. Np: gdy rozwiązali kontrakt z Bąkiem to pisało w prasie, a jak zostaliśmy wylosowani do grupy C to nic nie było.
Blue
WislaZKS-Jak nie było ? SportoweFakty.pl,Onet,wp,Przegląd sportowy,handball.pl,handball-polska.pl,Fakty(sport)
Wiarus
Jeszcze słowo na temat koszulek. Panowie trochę cierpliwości. Przeanalizujcie wszystkie fakty. Prezes mówił, że stroje jakie miała drużyna były efektem podpisanych kontraktów jeszcze starej ekipy i w tym sezonie trzeba podpisać nowy. Początkowo mówił, że rozmowy toczą się z Adidasem i Pumą. Wisła zdobyła MP więc stała się bardzie atrakcyjna marketingowo. Trzeba było to wziąć pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. To chyba każdy rozumie - chodzi o kasę. Wybrano najkorzystniejszą firmy H2O. Dla mnie firma nie ma znaczenia te Hummela niby dobre a nie dotrwały do końca. Teraz potrzeba trochę czasu na wyprodukowanie odpowiedniego modelu. To chyba też jest zrozumiałe? Przecież od zakończenia sezonu upłynęły tylko 2 miechy. To nie jest, wbrew pozorom, aż tak długi okres. Jestem przekonany, że przed rozpoczęciem nowego sezonu można będzie kupić nowe koszulki. A klub przedstawi nam nowe stroje na jakiejś prezentacji. Wszystko byście chcieli od razu. Atrakcje trzeba dozować pomału. Teraz turniej , później stroje a później liga i LM. Przecież mamy jeszcze miesiąc. Już niektórzy dostają sraczki. Pomału Panowie na wszystko przyjdzie pora. Teraz można się "podkołkować" koszulkami nożnych im też się przyda trochę kasy.
matwislak
Firma nie ma wielkiego znaczenia. Ważna jest jakość koszulki. Chociaż wiele osób kieruje się właśnie marką. Gdyby wyjąć zwykłą koszulkę z Auchan za 5 zł i nakleić logo adidasa to pewnie cena skoczyłaby do 55 zł. Mimo że jakość byłaby ta sama. A w strojach H2O grał Nielba Wągrowiec i z tego co pamiętam to koszulki prezentowały się całkiem nieźle. A może na zamówienie robią je z jeszcze lepszego materiału.
Ciaras
Jak dla mnie prezentacja nowych trykotow powinna odbyc sie okolo miesiaca przed nowym sezonem, a turniej OHC bylby idealnym miejscem na ich inauguracje. Dodatkowo fani mieliby odpowiednio duzo czasu na nabucie nowych replik.
Czy ktos bylby w stanie na nagrac z tv i wypalic na dvd trzy spotkania turniejowe Narciarzy?jak cos to na PW
WislaZKS
Chodziło mi o prasę typu, Fakt, SE
barson
osobiście uważam,że jakoś replik hummela jest rewelacjyjna! nigdy jeszcze nie miałem tak zszytej i wykonanej koszulki.. inna sprawa, że komplety dla graczy nie wytrzymały 2-3 sezonów :) ale nie ma co tu porównywać, wiadomo ile razy zakładamy koszulkę na mecz a jak często śmigają w nich piłkarze..do tego szarpanie,ciągnięcie,ciągłe prania i później można było zobaczyć efekt w telewizji na finałach MP :)
co do replik h2o oby jakościowo były równie dobre ale cena powinna być niższa niż 150 zeta.
ps. ciekawe jak z biletami na turniej. mam nadzieję,że chociaż w sobotę poczujemy atmosferę piłkarskiego święta :) musi być komplet!
WislaZKS
Przylaczam sie do pytania, jak z biletami
b-real
Mnie osobiście brakuje czegoś takiego, jak prezentacja drużyny na nowy sezon połączona z nowymi strojami. Hummel fajnie się prezentuje, ale my na trybunach nie szarpiemy się z nikim w przeciwieństwie do zawodników na boisku. U niektórych już po kilku meczach poznikały skrzydełka bądź wisiały poodrywane. Więc nie marka a jakość powinna się liczyć. Poza tym w dzisiejszych czasach te wielkie firmy znacznie obniżyły swoją jakość. Poczekamy, zobaczymy - ciekawe tylko, czy na turnieju zawodnicy wystąpią już w nowych strojach.
WislaZKS
Prezentacje maja takie zespoly jak Warmia czy Azoty to czemu Mistrz nie ma ?? Wina slabego marketingu...
jaco
Niestety sprawa biletów wygląda b.źle .Wczoraj chciałem dokupić bilety dla znajomych spoza Płocka .Piątek dużo wolnych miejsc na dolnych sektorach.Sobota jest trochę wolnych miejsc na dole.
Wiarus
Info o strojach na oficjalne. Za to, że bedą grali w strojach H2O klub nie będzie płacił a jeszcze otrzyma jakieś gratyfikacje. Oferta chyba korzystna? Nie sądzicie? Co do jakości to myślę, że nie będą odbiegały od innych marek. Jakość koszulek meczowych u wszystkich producentów jest podobna.
Rafik91
Na oficjalnej jest info że H2O będzie nam płacić za występowanie w ich koszulkach. A kiedy poznamy wzór ? Pewnie na turnieju, bo nie wyobrażam sobie żeby np. Eklemovic w takim wydarzeniu grał z nazwiskiem na plecach "Paluch"
Ciaras
Jakby nie patrzec to mamy kolejnego sponsora w postaci H2O, ktory bedzie dostarczal nam sprzet oraz dodatkowo placil za jego promocje na naszym rynku poprzez korzystanie z ich wyrobów. Zastanawia tylko w jakich zestawach wybiegna na boisko Nafciarze podczas turniejowych zmagan. Mam ciagle nadzieje, ze najpozniej do jutra zostanie zwolana konferencja na ktorej nastapi prezentacja nowych strojow. Osobiscie nie wyobrazam sobie gry np. Kubla z nazwiskiem "Jedrzejewski" na plecach, tym bardziej, ze turniej pokaze TVP.
Blue
WislaZKS-Co ma do tego marketing ?
Wisła była w Kleszczowie na bardzo ciężkim obozie później odpoczynek i zaraz kolejne ciężkie sparingi i teraz turniej.powiedz kiedy mają zrobić prezentację jak na turnieju zobaczą(lub w tv) wszystkich nowych zawodników to będzie już bez sensu..
Ciaras
Prezentacja zespolu moglaby sie odbyc przed inauguracja sezonu, zaraz po powrocie z Niemiec. Dla chcacego nic trudnego.
Tak na marginesie, jeszcze tylko dzisiaj trwa tzw. 'przedsprzedaz'. Zachecajmy jak najwiecej osob do przybycia na turniej. Niech bedzie nas jak najwiecej na czwartkowych i piatkowych spotkaniach, bo o sobotnia frekwencje jestem spokojny. Mysle, ze na spotkaniu z THW bedzie nas ok 4k.
Wiarus
Przyłączam się do apelu Ciarasa. Przecież od tego jak uda się i jaka będzie frekwencja na tym turnieju zależą jego losy w przyszłym roku. Chyba wszyscy chcielibyśmy, żeby w przyszłym roku też się odbył. Więc namawiajmy kogo się da do przyjścia na halę.
Lewar
Dobra wiadomość na temat strojów. Jeżeli to H2O nam płaci i chce się poprzez Wisłę promować to nie mam wątpliwości że jakość ubrań będzie wysoka.
Może w końcu doczekamy się kompletów ubrań w pełnym wymiarze - nie tylko koszulki i spodenki ale np. również skarpetki z logiem klubu.
Myślę że nie powtórzy się sytuacja z poprzedniego roku, kiedy to stroje zaczęły się rozklejać. teraz zapewne dostaniemy o wiele więcej kompletów.
baro101
Do Wisły zawitał kolejny sponsor - tym razem OPEUS
Rafik91
No no, rozszaleli się z tymi dobrymi wiadomościami :)
WislaZKS
Opeus już rok temu bodajże był :)
Blue
WislaZKS-Jak on mógł wcześniej być ?
bpp
opeus tez bedzie z logiem na koszulkach... oby jakos to rozsadnie rozmiescili zeby te stroje nie wygladaly jak Odry Wodzislaw kilka lat temu badz zespolow siatkarskich gdzie jest reklama na reklamie...
WislaZKS
Pisało na oficjalnej pół roku temu... SPONSORZY: OPEUS
Ciaras
Chcialoby sie powiedziec nareszcie. Nareszcie oficjalny portal jest zrodlem informacji. Wszystko ladnie, zgrabnie podane do wiadomosci. Oby tak dalej panowie.
barson
a propos nowych kompletów firmy h2o. w katalogu strój hadball'owy wygląda tak
http://i55.tinypic.com/2ewf68l.jpg
jak będzie z wykorzystaną powierzchnią reklamową zobaczymy.. mam nadzieję, że nie będzie już kubka - mogliby zamiast tego wrzucić np. samo logo stop cafe + ajaks industries + opeus + ??
WislaZKS
Fajnie by było gdyby dodali możliwość pisania komentarzy (tylko bez durnych spamów jak na vivetargi) :) ale jest dobrze.
WislaZKS
Do nowych strojów: fajnie wyglądają te z katalogu, ale boję się żeby nie było napchane tych reklam.
Rafik91
Opeus ma być tylko na rękawach chyba.
WislaZKS
na oficjanej napisane jest że tylko na rekawach.
barson
wpis z facebookowego profilu PSSPR:
Panie i Panowie - to już pewne! Z koszulek Wisły zniknie paskudny kubek a kolor koszulek w podstawowym komplecie będzie taki jak powinien, czyli NIEBIESKI.
Hmm.. ciekawe skąd ta pewność co do kubła. Na oficjalnej nic o tym nie wspominają.Czyżby sponsor zmienił koncepcję przy okazji wejścia nowej firmy odzieżowej?
WislaZKS
YEAH! Wreszcie niebieskie :) Brak tego kubka ! ZAJE*ŚCIE!
Rafik91
Mokrzki w Powen Zabrze !
WislaZKS
To było wiadome już kilka dni :)
Zawistowski
moim zdaniem kubeł zbyt wiele miejsca zajmowal i inni sponsorzy juz nie miescili sie na koszulke...a o tym ze stroje beda niebieskie a wyjazdowe biale juz od paru osob slyszalem - cieszyc sie mozna ze zostaly wyciagniete wnioski z zeszlego roku...A wracajac do Kubła to pomyslcie jakby sie poczul "Kubeł" z kubłem na koszulce?
Rafik91
Thierry Omeyer : "Ale spodziewam się, że w sobotę osobiście przekonam się, jak wygląda doping w waszej hali." Musimy pokazać jak dopinguje się w Płocku ! :D
WislaZKS
KUPOWAĆ BILETY NA KIEL :)
maniak
„A wracajac do Kubła to pomyslcie jakby sie poczul "Kubeł" z kubłem na koszulce?”
Że ma ksywę na brzuchu zamiast na plecach :)
Jeśli chodzi o rewelacje z koszulkami i „dodatkiem” – jak nie zobaczę, to nie uwierzę.
lords84
nie wiem czy już była ta stronka wklejana! http://nicesport.pl/pilkareczna/81356/wisla-plock-zagra-w-strojach-h2o
lords84
i sprawa białych koszulek i kubków wyjaśniona
Rafik91
No no, to pewnie wideo z tej konferencji dopiero zobaczymy w poniedziałek :)
matwislak
Wg mnie powinno być to rozmieszczone tak:
- z przodu oczywiście herb Wisły, herb miasta, u góry H20, pod tym numer zawodnika i na środku logo stop cafe (bez kubka)
- z tyłu nazwisko, numer i pod spodem AJAKS
- na rękawkach OPEUS
Mam nadzieję że koszulka nie będzie jakąś płachtą reklamową. Oczywiście nowi sponsorzy cieszą, niech będzie ich jak najwięcej, ale reklamy trzeba rozmieszczać rozsądnie. Dobrze że Orlen dopuszcza innych sponsorów, bo już się bałem że zrobili sobie monopol.
A co do prezentacji - dlaczego nie mogłaby odbyć się jutro przed meczem. O 16.30 jest pierwsze spotkanie, skończy się pewnie parę minut po 18, więc do meczu Wisły będzie prawie 1,5 godziny. Wtedy byłby czas na krótką 20-minutową prezentację. Lepsze to niż nic.
maniak
„Z koszulek zniknie również kubeczek Stop Cafe, który widniał na całym przedzie poprzednich trykotów. koszulek zniknie również kubeczek Stop Cafe, który widniał na całym przedzie poprzednich trykotów.”
Łagodnie powiedziane – kubeczek hehe
To co zamiast kubła vel kubka vel kubeczka vel wiadra?
maniak
Powinno być
„Z koszulek zniknie również kubeczek Stop Cafe, który widniał na całym przedzie poprzednich trykotów.”
WislaZKS
Off-Topic: Nożni przegrywają 2-0 z Resovia
falkoszks
Są pierwsze zdjęcia koszulek :D
http://nicesport.pl/pilkareczna/81368/andrzej-miszczynski-to-jedyna-taka-umowa-w-superlidze
Nalesnik
Witam, jeśli można jeszcze kupić bilety na turniej to jeszcze ma szanse zakupić w Naleśnikach na grodzkiej 18 do godziny 23, jutro niestety będą droższe więc zapominalskich )) zapraszam
NafciarzZKS
No to możemy już obejrzeć stroje. Prezentują całkiem fajnie.
http://nicesport.pl/fotorelacje/81370/pilka-reczna-konferencja-przed-orlen-handball-cup/10
Najważniejsze, że wiadra zniknęły. Trzeba oglądać wieczorem TVP Sport niewykluczone, że fragmenty konferencji tam zobaczymy. Swoją drogą to bardzo głośno o nas w ostatnim czasie i z tego trzeba się cieszyć.
Wiarus
Moim zdaniem stroje 100x ładniejsze niż te z poprzedniego sezonu. Ta reklama bez kubka już do przyjęcia. Krój koszulki też wygląda nieźle. Repliki dla kibiców powinny prezentować sie całkiem dobrze.
Rafik91
"Już w maju podjęliśmy rozmowy z wieloma podmiotami, na tę chwilę jest ich około piętnastu"
To może jeszcze z 3-4 sponsorów będzie :)
WislaZKS
Koszulki - mogą być. Wkurzył mnie ten napis napisany pod numerem... Oczywiście lepsze niż te rok temu.
Arly32
Witam.
Po prostu trzymac tak dalej. Jak widac klub specjalnie czekal do OHC aby wszystkim zaprezentowac sponsorow i nowe stroje. Teraz spokojnie czekajmy na turniej, nowych sponsorow i nowy sezon. Tylko Wisla!
barson
A mi się nie podobają. Jakieś takie gołe, nieciekawy krój i logo Płocka zamiast herbu.. zostaje przy replice Hummela.
pdg
Fajne zdanie Omeyera:
Słyszałeś coś o fanach Wisły?
- Wiem tylko, że są żywiołowi. W Bundeslidze na trybunach zasiada sporo starszych ludzi, którzy ograniczają się głównie do klaskania, co jest trochę męczące.
W Polsce też są kluby znane z takiego sposobu kibicowania. Albo walą w wachlarze ;)
WislaZKS
pdg, Kielce :p tam to jest "doping"...
matwislak
Koszulki mogą być, na pewną wyglądają ładniej niż sezon temu i nie ma na nich jakiegoś reklamowego przepychu.
WislaZKS
zauważyliście że herb jest taki jakiś naklejony? dziwnie to wygląda
maniak
Nie ma hotdoga, ani kubka? Wreszcie!
Ta koszulka jest taka...zwykła
Wydaje się taką koszulką na co dzień, a nie koszulka meczowa.
Na nicesport.pl jest wypowiedź prezesa: „Skandynawska firma zobowiązała się do dostarczania Nam przez trzy kolejne sezony sprzętu o pewnej wartości.”
Na oficjalnej jest zdanie: „Umowa została zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejny rok.”
To na ile jest zawarta umowa z H20?
bpp
ale co Panowie brakuje tego kubka co hehe ?:)
falkoszks
Prezes powiedział dokładnie: "Firma H2O zobowiązała się przez najbliższe 3 lata, do 2014 roku co sezon wyposażać O. Wisłę Płock w sprzęt sportowy pewnej wartości." W razie co dysponuje nagraniem konferencji w mp3 ;)
Blue
Off topic:Niestety,Wisła przegrywa w Boguchwale z Resovią 5:2.
Gal Anonim
Bardzo fajne koszulki, tylko nie potrzebnie dwa razy jest logo stopcafe/orlen. Z przodu np sam napis ORLEN jak we wczesniejszych latach, nazwisko wyzej , a stop cafe pod numerem. :)
WislaZKS
Off-Topic: 90' minuta i niestety chyba przegrana :( póki co wynik 5:3 dla Resovii. :( Musimy pokonać chociaż Termalicę...
WislaZKS
Niestety porażka...
maniak
WislaZKS Jeśli masz pisać teksty w stylu „Musimy pokonać chociaż Termalicę..” to nie wypowiadaj się w ogóle. Po dwóch zwycięstwach ligowych porażka w PP i co? Przestałeś wierzyć. Posłuchaj sobie magazynu sportowego emitowanego w KRP, jak trener podchodził do rywalizacji w PP?
Może aż tak się nie znam, ale fachowcy sugerują, że po ostatnich transferach Nieczecza ma bardzo dobry skład personalny.
gun
koszulki bardzo fajne, na djęciach wyglądaja na wytrzymałe i mocno skrojone. szczególnie wersja polo mi sie podoba. najważniejsze jednak wg. mnie to, że nie już kubka, zgodzę się fajnie wyglądałby z przodu herb orlenu. nie ma co wybrzydzać, kolory strojów zostały właściwie dobrane, nei ma czerwonego czego niemal wszyscy się domagali. ciekawe kiedy będzie można kupić repliki, nie zdziwię się jak będą już podczas turnieju ... widać że można także pracować do pewenego momentu po cichu, bez niepotrzebnego rozgłosu, a zarazem efektownie i efektywnie. trsoje ładne i w ekstra promocji, sponsorzy dochodzą, strona oficjalna zaczyna działać coraz prężniej. przyjdzie LM to myślę, że dopiero wtedy się wszystko rozpędzi!
gun
chodziło mi oczywiście o to, że fajnie wyglądałby ... sam ... herb z przodu, bez logo stopcafe. tak jak było na koszulkach jaco. podsumowując, nie ma co wybrzydzać mi się podobają.
WislaZKS
Gun: "na djęciach"
Co to djęcia?
Wiem że Nieciecza ma mocniejszy skład od nas... napisałem tak bo musimy ich pokonać ;D
Blue
WislaZKS-Nie histeryzuj,trener wystawił kilku zawodników z rezerwy.Zgodzę się z maniakiem,że trener nie przywiązywał większej roli do PP.
W lidze będzie lepiej. Piłka nożna,Piłka ręczna-JEDEN KLUB!
Blue
WislaZKS-Nieciecza nie ma mocniejszego składu od naszych grajków ..
"Gun: "na djęciach"
Co to djęcia?"
Nie kompromituj się człowiek może raz czy dwa się pomylić,jeśli miałbym wymieniać twoje błędy od początku zajęłoby to trochę ..
Aha jeszcze jedno:Nie spamuj!
szwedes
nie sądzicie, że fajnie byłoby zobaczyć zdjęcie Adama Twardy i Filipa Jichy razem? :) Moim zdaniem są trochę podobni (ale może tylko mi się wydaje..)
gun
Wisła ZKS no i na h.j kwiczysz, okres masz czy ki h.j?! ucięło mi literę i wielkie mi przedstawienia odwalasz. nie sprawdzałem błędów w tekście po jego napisaniu. no to mi pocisnąłeś, aż mnie zgarbiło.
obiecuję, że od teraz specjalnie dla Ciebie nie będę ucinał literek, przy okazji proszę abyś ocenzurował także ten komentarz, czy aby jest bez błędów.
pozdrawiam!
barson
spoko gun nie ma co sobie podnosić ciśnienia. koleś utworzył konto tydzień temu i napiera..la posty bez łądu i składu byle więcej!!
Ciaras
Dokładnie barson - jakiś cięzki przypadek z tego kolesia. Nawiązując do koszulek. Jak najbardziej na plus, jednak mi design hummela bardziej przypadł do gustu. Abstrahując oczywiście od kubków, wiader i tego typu tematów:)
Jednak wrzucę mały kamyczek do ogródka oficjalnego portalu. Fakt, jest wzmianka o sponsorze technicznym, ale nie ma żadnych zdjęć itp. Szkoda, że o wyglądzie przyszło sezonowych trykotów dowiadujemy się nie u źródła.
WislaZKS
mam pytanie: czy na konferencji były pokazywane wyjazdówki?
spokojnie, już nie będę nabijać. zmieńmy temat.
becks
Ja tylko przypominam widzimy sie jutro najpozniej o 19 na sekotrze.
Stroj obowiazkowy to niebieska koszulka(specjalne przypomnienie dla daltonistow turkus i seledyn to nie jest niebieski)
Od 19 zyjemy na trybunach
Do zobaczenia
gun
jeżeli kogoś uraziłem, to przepraszam. niestety rozdrażniło mnie to, bo nie bardzo rozumiem po co wytykać koledze kibicowi połykanie liter. wg. mnie ważne jest co ktoś ma do powiedzenia (napisania). cholera człowiek ukończył 2 kierunki studiów ale nie pomyślał sobie, że publicznie zostanie zbesztany za coś takiego.
WislaZKS
Koniec tematu. No "trochę" przesadziłem...
barson
właśnie leciała zapowiedź turnieju w Sporcie na TVP1
pdg
WislaZKS - mistrz śiwata w pisaniu o wszystkim i bez sensu, w tydzień 66 komentarzy. O matko i córko...
Koszulki według mnie fajne. Najważniejsze, że są niebieskie. Ważne, że nie ma kubka, a reklamy nowych sponsorów nie rażą po oczach. Generalizując, jest w porządku.
Ciaras
Przed chwilką w serwisie sportowym na TVP1 była krótka zapowiedz zbliżającego się turnieju. Mam nadzieje, że w czasie zbliżającego się sezonu, piłka ręczna będzie częstszym gościem w serwisach sportowych i to nie tylko ta w wykonaniu naszej Wisełki.
lords84
pdg- masz rację najważniejsze że są niebieskie bez głupich "kubeczków".Nie ma co się spinać że krój nie ten albo herbu Płocka nie ma.Polacy zawsze dziurę w całym znajdą
matwislak
Czy wie ktoś gdzie w internecie można zobaczyć dzisiejsze wiadomości sportowe z tvp1? Znalazłem tylko wiadomości, ale bez sportu.
szPJeg
Nie szukaj, nie było nic interesującego - wspomnieli o której się zaczynało, a w tle dali jedną akcję ze sparingu z Jurandem.
szPJeg
o której zaczynają*
WislaZKS
http://www.sprwislaplock.pl/pl/kadra/53-orlen-handball-cup/595-startuje-orlen-handball-cup
Nalesnik
Mimo informacji jeszcze dziś do godz 23 można nabywać bilety na turniej w przedsprzedaży- Naleśniki ul Grodzka 18 zapraszamy
NafciarzZKS
Cytat z wyborczej:
..."Jak przystało na europejskie standardy, w środę w sali konferencyjnej Orlen Areny trenerzy wszystkich ekip biorących udział w Orlen Handball Cup i kapitanowie zespołów spotkali się z dziennikarzami"....
Czy Arek Miszka został nowym kapitanem drużyny? Podczas konferencji to on reprezentował zawodników. Wiecie coś na ten temat?
pdg
Kisiel:
Drużyna Japonii jest nam znana, bo rozegraliśmy z nią spotkanie sparingowe we wtorek i dosyć wysoko wygraliśmy.
Czyli samuraje zbyt wiele nie zaprezentowali. Ale fajnie będzie obejrzeć zupełnie i nny styl, niż preferują europejskie teamy.
mkr
Witam,
Zostały mi niepotrzebne 2 bilety na sobotę na OHC na bardzo dobre miejsca (sektor B idealnie w środku). Kupiłem dla siebie, ale niestety nie mogę iść.
Szkoda żeby się zmarnowały. Cena tyle ile zapłaciłem czyli 25 zł/szt.
Jak ktoś chętny to info na priv.
Pzdr
matwislak
Taki mały off-top: sprawdziłem ceny karnetów drużyn Superligi. I wyszło na to że jedne z najtańszych karnetów ma... Vive. Ceny podało na razie 6 drużyn (u innych nie znalazłem). Przedstawia się to następująco:
- Warmia - 100 zł za cały sezon - jest to najtańszy karnet, a do tego dochodzą jakieś rabaty w sklepach itp.
- Vive - 110/130 zł za rundę zasadniczą, 350/400 wszystko wraz z turniejami do Ligi Mistrzów i turniejem towarzyskim.
- Powen Zabrze - 180 zł za cały sezon (165 zł jak ktoś kupił karnet rok temu) - ta cena jakoś przejdzie.
Ale teraz 3 kluby które totalnie wywindowały ceny:
- Nielba - 290 zł
- MMTS - 300 zł
- Chrobry - 300 zł
Nie wiem za co tyle płacić. W Kielcach dokładając 50 zł można zobaczyć wicemistrza Polski w starciach z klubami z Europy, a ciekawe ile osób wyłoży w Głogowie 300 zł, za oglądanie słabych meczów ligowych?
Mam nadzieję że nasi działacze nie wywindują zbytnio cen. Bo 3 kluby ewidentnie poniosło.
wisła_płocka
Sorry za Off topic, ale nie było mnie pewien czas, mokry został wypożyczony czy sprzedany to Powena?
Widzimy się na hali.
wiślacki
Według dzisiejszej wyborczej nowi sponsorzy tj. AJAKS i Opeus to kwoty rzędu kilkuset tysięcy za sezon.
Powiem szczerze, że to solidne pieniądze, jak na tą dyscyplinę.
No i wolę takich konkretniejszych sponsorów niż, Kawiarnię u Irenki z klubu stu, która daje 500 zeta na miesiąc + darmowe żelowanie Kuchczyńskiego:)
wiślacki
oczywiście fryzjera u Irenki maił być:)
Rafik91
A jeszcze o koszulkach. Zapewne na rękawie pojawi się jeszcze reklama Velux CL
columbo
Na oficjalnej ukazało się video z konferencji
http://www.sprwislaplock.pl/pl/strefa-kibica/multimedia/film/53
falkoszks
wisła_płocka, tu masz odpowiedź... http://nicesport.pl/pilkareczna/81456/kamil-mokrzki-w-nmc-powen-zabrze
Rafik91
Ostatnio pisaliście o sklepiku klubowym, w magazynie jest wszystko wyjaśnionie.
"To że nic nie mówimy, nie oznacza że nic nie robimy" Bardzo dobrze powiedziane.
Jak widać w klubie czytają komentarze na tej stronie i napewno nie mają kibiców w dup... (jak to ktos pisał kiedyś).
wisła_płocka
Że czytają stronę to już dawno było wiadomo, ale to ważne jest krytyka zaraz jest wyjaśnienie lub poprawa, mamy jakiś pomysł klub z niego korzysta.
Dzięki.falkoszks
WislaZKS
Według mnie Miszczyński mądrze gadał o tym sklepiku. Nie histeryzujmy bo w niedalekiej przyszłości się tego doczekamy.
Blue
WislaZKS-Własne przemyślenia zachowaj dla siebie,myślę,że chyba wszyscy tu komentujący obejrzeli dzisiejszy magazyn,a ty chyba jako jedyny użytkownik napisałeś w jednym temacie 35 postów.
miasto mistrzów
Nareszcie niebieskie stroję i bez kubełka ! :)
devil21
Wszystko idzie w jak najlepszym kierunku. Stroje prezentuja się fajnie. Prezes wyjaśnił problem ze sklepem klubowym. teraz czekać na mecze. Ja dopiero na THW sie pojawie.
Ciaras
Jeszcze tylko trzy godzinki i startujemy...do zobaczenia na hali!!
majki
Warto bylo protestowac w sprawie kubka, bo teraz mamy stop cafe, ale koszulki prezentuja sie o wiele lepiej. Ciekawe kiedy bedzie mozna nabyc w sklepie. Mam nadzieje, ze beda choc trohe tansze niz te hummela.
maniak
A ja mam pytanie w sprawie H20. Ubiera i dostarcza sprzęt tylko dla pierwszej drużyny? Czy dla Wisły II i drużyn młodzieżowych musimy kupować ubiór?
Gargoin
Podejrzewam, że to dotyczy całego klubu, czyli również drugiej drużyny, czy drużyn młodzieżowych. Ale to tylko moje domysły.
Rafik91
Jak kogos nie ma na hali jeszcze to http://www.rk-gorenje.com/si/live
WislaZKS
Gorenje do przerwy przegrywa z Kiel 13:18 , zgodnie z oczekiwaniami Niemcy wygrywają.
pdg
Błagam cię, przestań kur** pisać. Wszyscy mają cię dość, więc zamilcz na zawsze.
PetraPlock
Widać na relacji ze strony Gorenje, że trybuny świecą pustkami. Mam nadzieję , że trochę osób dojdzie na mecz z Japonią.
Maciek
Mało ludzi.
PetraPlock
Chyba nie obrazicie się że napiszę? Gorenje przegrało z Kiel 27:30. Powinniśmy na Słoweńców uważać! Jutrzejszy mecz może nie być latwy, tak jak się nam to wydaje. Tym bardziej że przez długi czas Vice-Mistrzowie Słowenii utrzymywali remis, lub Kiel prowadziło 1-3 punktami. Największa przewaga najlepszej drużyny świata osiągała bodajże 7 bramek. Najskuteczniejszy w Gorenje był Bezjak, który strzelił 6 bramek. Inni nie zachwycili skutecznością strzelając po ok. 3 bramki. W Kiel najwięcej bramek zdobył: Ilic (6 bramek z gry, 2 z karnych). Kibiców było no niestety nie za dużo. Mam nadzieję, że chociaż na mecz Wisły z Reprezentacją Japonii, trochę dojdzie. Ja obejrzę przed TV, wolałem iść na Gorenje i Kiel. Pozdro.
NafciarzZKS
Dla tych co nie mają TVPSport przypominam, że relacja będzie dostępna w necie:
http://sport.tvp.pl/plan-transmisji-internetowych-sporttvppl/do-obejrzenia-na-sporttvppl
oraz na:
http://www.lshunter.tv/handball-live-streaming-video.html
krystos
Mógłby ktos podawać wynik Co jakiś czas dziękuję z góry.
wisła_płocka
No jednak nie na hali, ale chyba nie żałuje.
Do przerwy wygrywamy 18:16
PetraPlock
Błędy, blędy i jeszcze raz błędy. Na koniec łądne trafienie Paczasa i Kubła.
Lothar
Skuteczność nie najlepsza ale usprawiedliwiona, chyba każdy to rozumie :)
Krzysztof_WP
brawo prezesie za te tłumy na widowni
staryZKS
Mecz taki sobie. Japończycy szybcy, ale tak poza tym to niezbyt wymagający z prostego względu. Wszystkie bramki rzucali głównie po akcjach z 6 metra. Nie mieli kompletnie rzutu z dystansu więc naszym grało się łatwo. Nieźle pokazał się Eklemović i Kubisztal choć popełnili trochę błędów, ale to można usprawiedliwić. Niezbyt podobał mi się natomiast Toromanović na kole. Mam wrażenie, że Kuzelev był o klasę lepszy od niego. Nie przekonuje mnie wcale ten transfer. Spanne też średnio ale na razie nie ma co oceniać. To tylko sparingi przecież.