Ligowa środa, czyli mistrz kontra outsider
Dopiero co zakończyła się pierwsza runda rozgrywek Superligi, a już lada dzień Nafciarzy czeka kolejne spotkanie. Tym razem podopieczni Larsa Walthera wybiorą się w podróż do stolicy Warmii i Mazur, aby sprawdzić formę tamtejszych szczypiornistów.
Kiedy przed blisko trzema miesiącami zaczynały się rozgrywki polskiej ligi piłki ręcznej i obie ekipy otwierały nowy sezon meczem w Płocku, tak jedni jak i drudzy snuli plany na przyszłe tygodnie, w których dominować miały zwycięstwa. Plan ten zrealizowała tylko Wisła. Warmia z kolei z każdym kolejnym meczem popadała w coraz większą otchłań ligowej tabeli, notując kolejne porażki, których po pierwszej rundzie ma aż dziesięć. Co tak naprawdę dzieje się z drużyną trenera Tłuczyńskiego? Tego nie wie chyba nikt, ale jedno jest pewne - w tym składzie osobowym olsztynianie powinni być o wiele pozycji wyżej.
Zupełnie inna atmosfera panuje w Płocku. Co prawda Wisła straciła dotychczas trzy punkty oraz nie zachwycała formą we wszystkich meczach, jednak po trudnych miesiącach walki z kontuzjami w zespole, trener Walther ma możliwość pracy z prawie całym zespołem. Dotychczas jego praca polegała raczej na sklejaniu siódemki zdrowych zawodników mogących zagrać w konkretnym meczu.
Obecnie, czekając tylko na Lukę Dobelseka, Wisła trenuje i gra prawie w pełnym składzie, co pozwala jej nie tylko rozkładać meczowe obciążenia równomiernie na wszystkich zawodników, ale też doskonalić różne schematy gry, co do tej pory było mocno ograniczone. Efekty tego można było zaobserwować podczas meczu z HSV, kiedy to Nafciarze zagrali dobre zawody. Czy będą jednak potrafili powtórzyć ten sam poziom gry w Olsztynie? Na pewno istotna będzie koncentracja, bo już w tym sezonie wiślacy pokazywali, że podczas pojedynków z niżej notowanymi zespołami mają z nią problemy. A warto byłoby „zakończyć" to spotkanie jak najwcześniej, żeby zachować jak najwięcej sił na spotkanie w Hamburgu.
Warmia Olsztyn - Wisła Płock, środa godz. 18
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze
- 1
- Multimedia
- Doping z meczu Wisła Płock - THW Kiel

- 2
- Głosowanie
- Wybierz zawodnika meczu Wisła - Vive
- 3
- Kibice
- Kibice jadą do Kielc
- 4
- Galeria
- MMTS Kwidzyn - Wisła Płock (17 zdjęć)
- 5
- Typer
- Finał Mistrzostw Polski




Christian Spanne
42% głosów

- Strona istnieje od 2962 dni
- Użytkowników online: 0
- Gości online: 28
- Newsów w serwisie: 1623
- Zarejestrowanych użytkowników: 1702
- Najnowszy użytkownik: CZUWAJ


| 1. | Vive Kielce | 42 | 803-547 |
| 2. | Wisła Płock | 34 | 662-566 |
| 3. | MMTS Kwidzyn | 30 | 624-586 |
| 4. | Stal Mielec | 27 | 646-629 |
| 5. | Azoty Puławy | 24 | 575-572 |


| 1. | Michał Kubisztal | 125 |
| 2. | Christian Spanne | 75 |
| 3. | Kamil Syprzak | 73 |
| 4. | Muhamed Toromanović | 63 |
| 5. | Bostjan Kavas | 58 |

Gadżety (8)
Typer 2011/12 - klasyfikacja (31)
Typer 2011/12 - podsumowanie. (0)
Typer: FINAŁ MP (12)
Giełda (116)
Wlepki (0)
Transfery (14)














zielin
No ja byłem w tym sezonie na kilku meczach Warmii i momentami nie grali źle, a przegrywali. Ciężko pojąć skąd to się bierze... Może faktycznie te kontuzje mają aż taki wpływ na osiągnięty w 11 meczach? Chociaż mecze ze Stalą Mielec, MMTS Kwidzyn o ostatni z Jurandem mogli wygrać. Jutro na pewno nie zagrają Kopyciński, Krawczyk i Moszczyński, nie wiadomo co z Kotlińskim bo narzeka na jakiś uraz, Garbacewicz z powodów osobistych również może nie zagrać. Jak się nasi przyłożą to do przerwy będzie po meczu. Do jutra !
P.S Z okazji 7 rocznicy maskotki Warmii - Travika organizatorzy przygotowali okolicznościowy tort ;) Gość specjalny - maskotka Wisły.
mateusz16
Wisła do boju !!!
matwislak
Jutro trzeba się solidnie rozgrzać przed Hamburgiem. Mam nadzieję że wreszcie trochę pogra Vuka, no i Adaś Twardo zagra po kontuzji. Teraz na szczęscie sytuacja kadrowa jest dużo lepsza niż jeszcze miesiąc temu. Najważniejsze mecze do końca roku - z Hamburgiem i z Cimosem. O ile w Niemczech można przegrać, to już ze Słoweńcami musimy wygrać.
NafciarzZKS
Kubeł i Nikola powinni jutro odpocząć, a przynajmniej grać tylko w ataku. Należy im się odpoczynek. Od początku sezonu każdy z nich haruje za dwóch. Mam nadzieję, że jutro dłużej pograją rekonwalescenci.
Za chwilę na Polsacie Sport magazyn ligowy. Zapewne w drugiej części będą mówić o naszym sobotnim meczu.
NafciarzZKS
Na magazyn pewnie trzeba będzie poczekać. Grają w tenisa.
jaco
NafciarzZKS czytasz mi w myślach .Przed włączeniem kompa o tym myślałem .Ja bym poszedł o krok dalej i 1 połowe niech gra na środku Kubeł, 2 Nikola do obrony obaj schodzą . Na lewym Chrapek /Złoty . Na prawym po 15 minut Kavas/Paczas a jak będzie spokojnie to nawet ostatnie 15 min Vuka .
pdg
... i cały mecz Joakim.
zielin
Myślicie, że taka siódemka jak: Dudek - Mały, Złoty, Syprzak, Nikola (Kubeł) Rajkovic, Paczas (Spanne) mogła by wyjść na jutrzejszy mecz?? :) Wygrana i tak pewna, a odpoczynek się przyda.
Koczon
Dla mnie nierealne
pgd co do Joakima jest on pomijany przez Larsa i jestem pewny że nie zagra więcej niż 20minut
NafciarzZKS
Magazyn się zaczął, najpierw w siatka, a w drugiej części ręka.
Zielin - jak najbardziej, choć nie wiem, czy zamiast Złotego nie wystawiłbym do przodu Chrapka. W obronie obowiązkowo Kredka (oczywiście na ile pozwoli mu zdrowie). No, ale to tylko nasze gdybanie/zabawa. Lars wie najlepiej. Chyba dla nas dobrze, że Warmia jest mocno osłabiona.
kamil89plock
Chrapek po kontuzji więc pewnie nie jest w stanie zagrać we większym wymiarze czasowym.Co do Kredki to jeśli miałby się pojawić na parkiecie to raczej tylko na parę minut więc nie sądzę żeby trener ryzykował jego występ.Także te manewry ze składem w dalszym ciągu są trochę ograniczone i ciężko dać odpocząć zupełnie Kubłowi i Nikoli.
Tylko Wisła
Wkurwie sie jak nasi beda sie jutro meczyc z ta tragiczna Warmia. A mysle, ze jest to prawdopodobne bo lubia sie meczyc w tym sezonie z tymi slabszymi. Dziwie sie, bo Kielce ktore lepsze od nas nie sa pokazuja im wszystkim miejsce w szeregu i leja az puchnie.
miasto mistrzów
Za to lepszymi gówno grają:)
majki
Mnie to jakos nie denerwuje. Widac, ze w takich meczach brakuje nam motywacji. O Kielce bym sie nie martwil, bo z taka gra w polskiej lidze na pelnych obrotach brakuje im sil na LM. Pozatym Vive wygrywa mecze wysoko w ataku, bo ma indywidualnosci, a w obronie jesli chodzi o stracone bramki wypadaja w tym sezonie podobnie chociaz uwazam, ze obrone maja gorsza.
W magazynie jak zeykle duzo o recznej nie bylo, ale podobalo mi sie jak Kowalczyk zjechal Kebaba, ze dobry to on jest, ale na polska lige:D
Tomek71
Dostało sie też w magazynie pośrednio Wencie.
Kowalczyk bez ogódek pojechał po taktyce (chyba jej braku) tego pana. Juz widze herr Bogdana jak w domu kopie lodówkę:)
Kida
Dziś spokojne zwycięstwo z założeniem oszczędzania sił.
Najważniejsze spotkanie jakie nam zostało do rozegrania w tym roku to mecz z Cimosem za półtora tygodnia. Uważam, że każde spotkanie przed 3 grudnia czyli mecze z Warmią, HSV oraz Jurandem powinno być wykorzystane na powrót do optymalnej formy Adama Twardo, Piotra Chrapkowskiego oraz Luki Dobelseka (jeżeli będzie mogł oczywiście zagrać) i sprawdzenia Vukasina.
3 grudnia jest mecz który trzeba wygrać i to ponad 3 bramkami - mam nadzieję, że do tego czasu wszyscy wspomniani zawodnicy będą w formie, która pozwoli pomóc im drużynie.
Pomaga nam również terminarz - od poniedziałku jesteśmy u siebie i mecz z Jurandem będzie swoistego rodzaju przerywnikiem w przygotowaniach do meczu z Koprem
barson
Ja bym chciał żebyśmy chociaż raz przekroczyli magiczną liczbę 40 rzuconych bramek. Jako mistrz Polski powinniśmy dysponować na tyle wyrównaną ławką,że nawet bez Kubła i Nikoli należałoby spuścić Warmii porządny wpierd... Jak nie dziś to kiedy? Już mnie denerwują te wygrane 3-4 oczkami z ligowymi przeciwnikami.
Powinien pograć Chrapek i Kavas bo coś ostatnio się z deka przymulili a potrzebujemy ich 'w gazie' na nadchodzące mecze w CL.
art774
Co do wczorajszego magazynu to trafnie zauważył Kowalczyk iż Vive (ale również i Wisła) nie mają rozegrania opartego na grę do skrzydeł, a trochę szkoda, bo przeciwnicy się w pewnym momencie orientują i brakuje tego rozłożenia ciężaru gry. Pamiętam czasy jak u nas na skrzydle grał Wróbel i rzucał po 10 bramek w meczu (oczywiście część z kontr)
reddevil87
na live relacji juz graja :)
SIPR
I problem kontuzji rozwiązany
Sklonowali nam zawodników:)
Gal Anonim
Nie narzekałbym gdybysmy tak zaczeli (4:0) jak w tej relacji :)
Blue
OT:Ja nie w temacie,jest dzisiaj relacja live z meczu w Olsztynie ?
NafciarzZKS
Dzisiaj o 20.15 w Orange Sport jest mecz TBV Lemgo - HSV Hamburg.
Kanał jest niekodowany w Cyfrze+, wiem bo mam. Wiem, że można też oglądać online na stornie http://www.orange.pl/Orange-sport.phtml
Co do relacji z naszego meczu, to podejrzewam, że będzie tak, jak z Kwidzyna, czyli niestety wynik co 5 minut. Oby nie.
mkey
Chyba nie jest co 5 minut, skoro pojawiło się info o prezentacji i nafciarskiej braci :)
barson
ale Wisła w pierwszym składzie.. nie dał trener odpocząć Nikoli i Kubłowi
Darky
grr bylem przekonany, ze ten mecz jest w tv, a tu mielec z pulawami :(
matwislak
Jest 5:2 czyli dobry początek, pocisnąć od razu, a potem Kubeł, Nikola i Boss mogą odpoczywać.
barson
z 4:10 doszli nas na 9:10.. nieźle
Gal Anonim
zapowiadało sie ze bedzie gdzieś 6:15 do przerwy a tu prosze bardzo. mistrzom polski nie przystoi przegrywac z ostatnia druzyna 5:0. I znowu bedzie horror...
lords84
Gal Anonim-no i co z tego?
Gregor
Ale oni lubią sobie życie utrudniać...
Blue
19:20 panowie jeśli chcemy powalczyć z HSV tak nie może być ... Tyle niecelnych rzutów ..
bpp
Jak my mozemy ekscytowac sie meczem z HSV jak oni sie straszliwie mecza ze slabeuszami z Olsztyna. WSTYD Panowie!
Gal Anonim
Gregor - dlatego. Zenada Wisla, zenada.
Blue
22:23 nie wiem jak wy,ale ja drżę o wynik ..
lords84
Gal Anonim-mógł byś poszukać sobie innego portalu ?np jak pozbyć się nałogu.
Gal Anonim
Olsztyn zdobył przez całą runde 2 punkty, a my z nimi prowadzimy 1dną bramką w 57 minucie...
facet
gramy do końca !!
sadek
to jest smieszne !
bpp
Ciechanow wygrywa w Olsztynie a my.... sprzedajemy ?
Blue
59 min Olsztyn wygrywa ! to juz nawet śmieszne nie jest .. Jak przegramy to musi ewidentnie być w czymś problem
plock wrazen moc
obojetnie jak się zakończy to wstyd mistrz z leszczami tak się męczyć i oni chcą coś wygrać na wyjeździe w lm zycze powodzenia
feltyn
hahaha
facet
dreszczyk emocji jest potrzebny
Madziarrkaa
24;23 dla Olsztyna ręce opadają.
Koczon
śmiech na sali
Blue
To nie jest śmieszne ! jak można przegrywać z drużyną którą Ciechanów pokonuje u nich na hali w Olsztynie !!!!!??????
Klimek
Nie wierze własnym oczom :( Co się stało??
Blue
Przegrana !!!! Ja zaczynam płakać ..
miasto mistrzów
MISTRZ MISTRZ ZKS !
plock wrazen moc
ale to nie dziwi bo ostatnio bardzo słabo grają i się męczą z każdym coś z tym miszczu musi zrobić nie wiem kary finansowe
mkey
Nie chce tlumaczyc nikogo, ale spojrzcie na liczbe kar. Dawane w pakietach po 2.
NafciarzZKS
Nie wierzę!
I nie interesuje mnie to, że przez cały czas dostawaliśmy kary. Nie przyjmuję tłumaczeń o sędziach itp! Nic nie może usprawiedliwiać tak żenującego wyniku, z ostatnią drużyną w tabeli.
To jest po prostu wstyd !!!
bpp
pomijajac wynik tego spotkania to spojrzcie na ilosc kar my -7 Olsztyn - 1. Do tego my dostajemu przewaznie po 2 na raz... przypadek ?
Klimek
Boss coś ostatnio ma słabe mecze... nieskuteczne rzuty... brak pomysłu na gre;/
lords84
coś jest nie tak
Koczon
14 nieskutecznych rzutów, 14 min kar, 3 razy gra w podwójnym osłabieniu na prawdę szkoda słów a my chcemy w lidze mistrzów z grupy wyjść
Gal Anonim
10:4, żeby przegrac 23:24. Zapowiadało sie na pogrom, liczylem ze wkoncu wygrają 10-15stoma. A potem 13:20 z ostatnią druzyna w tabeli... ja pier***. ciekawe jakie wnioski beda wysuniete.
na jurand na pewno nie przyjde.
SALAT
Coś w zespole jest nie tak. Panowie trenerzy otworzyć oczy
MistrzMistrzZKS
Nie ! Kurde porażka ! CZY WYGRYWASZ CZY NIE! MISTRZ MISTRZ ZKS !
plock wrazen moc
najwyraźniej więcej fauli zrobili akarami ja bym sie zasłaniał z taką grą nie zasługują na obrone mistrza
feltyn
Jest jakaś drużyna, którą Wisła umie pokonać na wyjeździe?
Silny Olsztyn, silne Puławy, Cimos, Metallurg. Wygrane u siebie po +3, zamiast ich ojebać, że nie mają ambicji, to lepiej klepać po dupach i gadać, że kontrolowali mecz...
Krzysianty
Długo byłem cierpliwy i wyrozumiały. Niech ktoś kto był na meczu szybko przekaże relację bo peknę!
b-real
Jestem zszokowany, to po prostu WSTYD, tak nie przystoi mistrzowi !!!
O co tu chodzi???
Venom
Wstyd i hańba wiem z pewnych źródeł że w drużynie znowu jest konflikt do Płocka na piechote. Który to już słaby mecz w naszej słabej lidze jaki wstyd
Golenka
Ohladałem meccz Mielca z Puławami i jak komentator na koniec powiedział o sensacji w Olsztynie, ze przegraliśmy to mi az piwo z rąk wypadło...No jakby nie patrzył tak trochę to wstyd panowie...
Blue
Nie wiem w końcu czy wygrali czy przegrali bo wyłączyłem relacje live i nie mam zamiaru na nią spoglądać.
Jeśli klub nie nałoży kary finansowej dla trenerów ja przestane chodzic na mecze,tyle kasy wydałem na wyjazd do hamburga a tu bęc przegrana z warmią(chyba) ja nie chce żebyśmy się usprawiedliali karami gdybyśmy zagrali dobry mecz to i kary by nas nie powstrzymały
sry za błędy ale post pisany w takich nerwach że szok !
michal1510
Kibice sukcesów się odezwali. Nie wiadomo jakie były założenia, i jak grali bo na podstawie relacji nie można powiedzieć dużo. Z Hamburgiem potrafili zagrać dobrze bo był to ważny mecz. W polskiej lidze tylko zająć drugie miejsce. W play-off będzie dopiero grać na maksa
barson
ale wstyd..
Blue
michał-A ty może jesteś zadowolony z wyniku ? każdy ma prawo być złym bo z taką drużyną to nawet .. wszyscy wygrywają !
Koczon
gal nikogo to nie obchodzi że nie przyjdziesz na Jurand
Poczekam aż na iple wrzucą ten mecz bo mam nerwy jak nie wiem
michal1510
NIe jestem zadowolony. Ale ten wynik nie jest powodem żeby nakładać jakieś kary finsansowe. Ludzie opanujcie się.
alamakota
Ta, założenia były takie żeby przegrać ze zdecydowanie najsłabszym zespołem ligi... To jakaś parodia jest żeby w każdym meczu ligowym granym na wyjeździe była nerwówka do samego końca. Co to ma być?
MistrzMistrzZKS
Koczon - nie wrzucą. Nie było go w TV to i na ipli nie będzie
plock wrazen moc
maja szczęście że u nas gra się play off bo już by walczyli tylko o 2 miejsce to nie jest przypadek że kielce leją każdego 10 wzwyż amy ledwo 2 czy 3 obiło mi się o uszy że juz niedlugo nie bd play off i co wtedy dupa ja widze ze wogule przygotowania do tego sezonu to była porażka wrescie nasz trenerek mogłby sie w piers uderzyć i przyznać rację w kielcach jakoś nie ma tylu kontuzji a tam są reprezentanci swoich krajów więc graja jeszcze więcej jak dla mnie lipa przygotowanie i fizyczne i rzutowe i niestety w tym roku lipa bd a nie mistrz polski oby medal zdobyli
Venom
Michal1510 pierd....sz który to mecz kiedy gramy dno aż w końcu przegraliśmy bo we wcześniejszych ledwo wygrywaliśmy a w LM wkurzają mnie już porażki po niezłej grze kiedy przyjdą wygrane ?
lords84
wstyd i tyle, teraz na portalach się zacznie.Ja jako kibic z karnetem na pewno nie będę na meczu z Ciechanowem za ta przegraną,i nie wiadomo czy będę na kolejnych,chyba że zaczną wygrywać wysoko
Blue
Zróbmy protest tak jak na Zagłębiu :D
michal1510
lords84 swoim komentarzem pokazałeś jakim jesteś kibicem. Zamiast wspierać drużynę.
HubertRinkon
Ja się nie zgodzę że kary się nie należą . ONE SIĘ NALEŻĄ tak samo jak się należą/należały premie za zwycięstwa , zdobycie Mistrza Polski itp
Niech w końcu ktoś ogarnie do kupy ten zespół !!
Zawodnicy Vive są bardziej eksploatowanie (ilość meczy) a wyniki zgoła inne .
Co nie zmienia faktu ze na zwalnianie zawodników czy trenerów to nie jest pora !!!
plock wrazen moc
wstyd to wygrać z nimi 1 bramką to hańba trzeba to powiedzieć sobie szczerze
Koczon
Mistrz jak nie wiesz to nie pisz głupot. Z poprzedniego sezonu też nie było meczy w tv a jednak są więc farmazony wypisuj gdzie indziej nabijaczu postów
matwislak
Remis w Puławach jakoś zniosłem. Ale naprawdę nie przystoi żeby mistrz Polski przegrywał z ostatnią drużyną w tabeli. Co z tego że ten mecz nie ma dużego znaczenia dla naszej pozycji w tabeli? Niedługo może mieć bo jak dalej będziemy przegrywać wylądujemy na 3. miejscu.
Miało być oszczędzanie się przed meczem z Hamburgiem. Ok, rozumiem to i nie oczekiwałem jakiegoś pogromu. Ale obowiązkiem mistrza, w dodatku grającego w lidze polskiej, gdzie poziom nie jest szczególnie wygórowany, jest wygrywać. Dlaczego Vive, obojętnie czy ma za dwa dni mecz w LM czy nie gromi każdego jak leci, a my nie możemy? I nie nazywajcie kogoś kto ma o to żal kibicem sukcesu. Ja nadal jestem z Wisłą, tylko wkurzają mnie takie porażki. Wiadomo że główną przyczyną jest Liga Mistrzów, ale trzeba to jakoś pogodzić. Czy zawodnicy będą w stanie uwierzyć w pokonanie Hamburga, jeśli przegrywają spotkanie z drużyną która wygrała 1 mecz na 11 w Superlidze? I nie tłumaczmy tego karami, bo to żadna wymówka. Wisła musi to wygrywać i tyle.
tycu
zalozenia były takie zeby mistrz przegrał z ostatnia druzyna? nie badz smieszny... żenada do potęgi.
ptz
"Nie wiadomo jakie były założenia...".Tekst roku po blamażu z najsłabszą drużyną, będącą w rozsypce.Wstyd i tyle, nie ma żadnego wytłumaczenia.Murowany tydzień szydery kibiców z całej Polski po takiej żenadzie.
devil21
No klepanie po dupie i gadanie że kontuzje na nas ciążą zrobiły swoje. Skoro cieszą nas małe porażki z Kielcami czy Hamburgiem to teraz musimy przełknąć porażkę z NAJSŁABSZĄ EKIPĄ SŁABEJ LIGI.
Lepiej gdy takie sytuacje mają miejsce teraz niż na wiosnę.
Mecz do wyjasnienia. Tylko prosze kolejne usprawiedliwienie: słaba skuteczność będzie żenadą. Skutecznośc to też element który trzeba trenować. a obecnie nie ma komu rzucać z 9 m. Trenować i pokazać charakter.
ZKS ZKS ZKS
lords84
michal1510-skończyło się głaskanie za ch.jowo wygrane mecze,bo takie były w większości.Możesz mnie nazywać jak chcesz ,ale wiem jedno JEST GRZEJ JAK ŹLE
miasto mistrzów
Jak dla mnie zaczyna się podgryzanie trenera... Trener podpadł płockim zawodnikom (gadzet, kwiatek) i teraz gówno grają... obserwuje kwiatka od 4 meczy wygląda jakby spał, żadnego zaangażowania tylko ręce wystawia jak bramka padnie ...
plock wrazen moc
to wywalić kwiatka jak ma tak grać nie powinno być cackania i pieszczenia
siwson
I zaczęło się, szukanie winnego...
Miedzytorze
Dziękuję Ci Wisło że dzięki twojej chujowej grze (ja twierdzę że jest drugie dno) zgarnąłem troszkę ponad 2 kawałki bo od pewnego czasu czułem w kościach że się podłożycie. Z jakiego powodu? U mnie to był tzw szósty zmysł , nie wiem z jakiego powodu Wy zjebaliście humor kilku tysiącom ludzi , może Wam treneiro nie podpasował , może sami odwiedziliście buka. Chuj mnie to obchodzi bo oddałbym nawet dwa razy tyle ile wygrałem byle nie musieć się teraz nawalić jak szpadel :-)
Koczon
Wydaje mi się że coś w klubie jest nie tak. Teraz na piechotę do Płocka.To co gra Kwiatek i Gadżet to jest poziom na 3 ligę.Rąk mu się w obronie nie chcę wystawić,bramkę strzelą to potrafi tylko ręce rozłożyć z zdziwienia,bramki nie rzuci bo nie ma co się oszukiwać rzuca jak drewno.Gadżet rzucać nie umie jedynie co w obronie nadrobi.
Trzeba poważnie porozmawiać z zawodnikami przydało by się jakieś spotkanie z zawodnikami i Prezesem.
krystek
moim zdaniem przydałoby się spotaknie sztabu trenerskiego i zawodników z kibicami, może to przemówiło by im coś do rozsądku!
kamil88
heh nie wierze co Ci ludzie tu wypisuja wedlug wszystkich Waszych komentarzy zwolnic gadzeta kwiatka trenera nalozyc kary dla wszystkich bez wyjatku wlacznie z maskotka :P no chore to az przegralismy porazka boli ale za 3 dni jakbysmy zremisowali z Hamburgiem Ci co teraz wszystkich zwalniaja wyrzucaja koszulki i nie bd chodzic na mecze beda mowic jaka Wisla jest wspaniala osobiscie sie ciesze ze Wisla sie pozbedzie takich kibicow jak w/w ktorzy sa tylko z druzyna po wygranych to tzw :kibice sukcesu: pozdrawiam Was cieplo
b-real
Mnie też ciężko uwierzyć w to, co się stało w Olsztynie, nie wierzę też, że nie ma w tym jakiegoś drugiego dna. Chyba potrzebna jest męska rozmowa z kilkoma zawodnikami (chyba wiadomo, o kogo chodzi) prezesa i trenera. Tak być nie może. Nie chcę już sytuacji, jaka miała miejsce przed finałem PP w marcu.
wiślak fan1
Sam nie wierze w to co widze...wiedzialem ze tak bedzie wisła posciąga gwiazdorow ktorzy graja ekstra i wywalą ze skaładu mistrzow polski chrapek kwiatkos twardo kavas odpuscili i prosze dupa....mam nadzieje ze w tej przerwie pozzbieraja sie ibeda grac tak jak rok temu KARY FINANSOWE MILE WIDZIANE DLA NIEKTÓRYCH ZAWODNIKÓW;)
Ale jednak w wisle zle cos sie dzieje;(
Bonio1947
Ale niektórzy głupoty piszą. 'nie wiadomo jakie były założenia'. W dupie mam jakie były założenia. Warmie grajacą bez kilku zawodników powinniśmy spokojnie pokonać drugim jak nie trzecim składem. Oni wygrali słownie 1 mecz na 11. Mistrzowi coś takie po prostu nie przystoi. Remis w Puławach był poważnym ostrzeżeniem ale to jeszcze wszyscy zrozumieli wiadomo kontuzje, czeste granie itd.
Potem zaczeło sie głaskanie po meczach po których należał sie porządny opierdziel no i efekty dzisiaj widzieliśmy.
Najwyższa pora na kary bo ewidentnie widać że im sie nie chce albo maja gdzieś. Jeśli potrafimy grać jak równy z HSV a meczymy sie z ogórami z polskiej ligi to sorry ale to nie jest przypadek. Oszczędzanie sił to ja rozumiem jak odjada po pierwszej połowie na 10 bramek i potem moga sobie grać na chodzonego.
To jest kpina i jak cos nie pasuje pewnym zawodnikom to powinni przekiblować jakis czas w drugim zespole, może wtedy się ogarną.
zimny934
Dla mnie nie ma wytłumaczenia. Chodzę na każdy mecz, zdzieram gardło i dla mnie nie ma mowy o porażce z ostatnią drużyną!!! Jeśli zawodnicy się opierdalają to do 2 drużyny ich wyjebać! Nie ma pobłażliwości. Nawet najmniejszym nakładem sił trzeba takie mecze wygrywać!!! To jest wstyd i hańba jakiej nie było od dawna. Oczekuję wyjaśnień ale nie od trenera bo moim zdaniem to jest dobry fachowiec ale od zawodników. Jeśli trzeba to Miszczyński powinien sobie poważnie z nimi porozmawiać! Zespół zawiódł na całej linii!!!
malpa
Już się kur** zaczeło . Pierdo**nie że na mecz nie przyjdzie jeden z drugim weź koło i jebnij się w czoło . A jak w maju wygrają to wszyscy po dupach ich będą całować a zdarzyła się jedna porażka nie ważne z kim czy to byla by z Mielcem Puławami itp to jazda na całego ... Ogarnijcie głowy troche.
Miedzytorze
Aha i jeszcze jedno, może to błąd jakiś ale jeden z internetowych buków przez kilka minut miał wycofaną ofertę na nasz mecz. Po jakichś 15 minutach wróciła. Przypadek? Może , ale ja w takie przypadki nie wierzę.
PS. Kwiatek w "cudowny" sposób stracił formę po zgrupowaniu i turnieju kadry. Następny przypadek? Dosypali mu tam czegoś do piwa? ;)
miasto mistrzów
A i jeszcze jedno, taka ciekawostka ... kwiatek zaczął grać beznadziejnie jak z kadry wrócił :)
krystek
Kamil masz racje co niktórzy przesadzają, ale ja osobiście chciałbym się spotakć z trenerami i zawodnikami i pogadać z nimi co przez ostatni czas jest nie tak. Bo nie ma co ukrywać ale ostatnio nie dzieje się dobrze... :/
krystek
Kamil masz racje co niktórzy przesadzają, ale ja osobiście chciałbym się spotakć z trenerami i zawodnikami i pogadać z nimi co przez ostatni czas jest nie tak. Bo nie ma co ukrywać ale ostatnio nie dzieje się dobrze... :/
krystek
Kamil masz racje co niktórzy przesadzają, ale ja osobiście chciałbym się spotakć z trenerami i zawodnikami i pogadać z nimi co przez ostatni czas jest nie tak. Bo nie ma co ukrywać ale ostatnio nie dzieje się dobrze... :/
falkoszks
Mam prośbę od osób, które były w Olsztynie. Mianowicie, poczekajcie na ich relację. Z tego co dochodzą mnie słuchy to był to najdziwniejszy mecz jaki przyszło chłopakom oglądać od lat.
Dajcie sobie na wstrzymanie.
żagiel1984
i karuzela trwa... rok temu FF i klęska z Kielcami,wszyscy mieli w dupce drużynę i wieszali na niej psy. Potem jak zdobyliśmy mistrza to jacy to wszyscy wielcy kibice się znaleźli. Teraz powtórka i widzę to samo. Czuje że jak wygramy z Cimosem to znów zacznie się wychwalanie. ( a tak nawiasem to w dupie mam czy będziemy mieli 5 czy 10 punktów straty do kielc, liczy się końcowy efekt)
lords84
Bonio1947 masz 100procentową rację
Blue
Boże ja wciąż nie wierze,na prawde przegraliśmy :( ?!
Rozumiem porażka z HSV,ale najlepiej wszystkim którym się coś nie podoba nazwać kibicami sukcesu,każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii,nawet tych najostrzejszych,ale co to da w rzeczywistości ? nic.Jego wiadomość zostanie odczytana i koniec,najlepiej wszystkich nazwać kibicami sukcesu,takich porażek nie wybacze albo zaczna dupy ruszać albo trzeba kogoś zwolnić i naprawdę nie obchodzi mnie co o mnie napiszecie. TAKIEJ PORAŻKI NIE WYBACZE ALBO ZREMISUJĄ CHOCIAŻ Z HSV ALBO NA NAJBLIŻSZYM MECZU MNIE NIE BĘDZIE !
Co tu dużo mówić,jak wy możecie tak spokojnie podchodzić do sprawy ? Mając w składzie takich zawodników jak Nikola,Tore,Spanne,Seier,Wichary,Twardo,Chrapek my przegrywamy z żałosną,zdziesiatkowaną warmią !
Czy wy naprawdę się nie przejmujecie ? Przegrywamy z ostatnia drużyną !!
Koczon
Lars to świetny trener i nie ma mowy żeby go zwalniać bez przesady tak dobrego trenera dawno nie mieliśmy chyba każdy pamięta co się działa 2 lata temu a Lars zrobił z Wisły drużynę i nie oczekiwanie wywalczyliśmy mistrza tu wina leży po stronie zawodników wychodzą nieskoncentrowaniu,myślą że mecz sam się wygra.
plock wrazen moc
kielce wygrały z miedzią 42 do 14 można a vive gra atletico czyli lepsza drużyną niż hsv i jakoś się nie oszczędzali a propo a my miedz iloma pokoliśmy bo nie pamietam dwoma trzema
leszczu1985
Wraca bardzo stara śpiewka grupy naszych "dobrze poinformowanych kibiców" i życzących Wiśle i piłce ręcznej super wyników.
Słaba forma całego zespołu jest tylko zasługą zawodników z Płocka ???!!!! To oni na pewniaka namówili Kavasa, żeby swoje 3 kolejne rzuty w końcówce meczu nie trafił kolejno 3 razy!!!!!
To Oni są wszystkiemu winni!!!
tylko oczekujemy tak trafnych wypowiedzi i oceny gry naszych zawodników.
Ta grupa wypowiqadjących się znawców piłki ręcznej powinna jeszce zaproponować,żeby zakupić kolejnech Madsenów i Rajkowiczów - wówczas 100% w następnym sezonie gramy w I lidze.
Miedzytorze
"Co tu dużo mówić,jak wy możecie tak spokojnie podchodzić do sprawy ?"
Przecież nie pieprzniesz się z mostu z tego powodu prawda? Ślepy by zauważył że poszedł WAŁ jak ten przeciwpowodziowy z Płocka do Kępy Polskiej :) Rozumiesz że za taki numer możesz przy pewnych warunkach kupić sobie DOBRY samochód? Ja wiem że większość kibiców to idealiści (sam taki jestem) ale nie czarujmy się że dla 99,99% mamona jest wartością najważniejszą na całym świecie.
NafciarzZKS
Powoli nikogo nie zwalniajmy! To, że zagrali kichę i jest wstyd ogromny nie ulega wątpliwości. Ale z ferowaniem wyroków wstrzymajmy się. Na pewno w klubie po takim meczu musi odbyć się poważna rozmowa, bo nie wyobrażam sobie, żeby przejść obok tego co się stało.
Wstrzymajmy się jednak ze zwalnianiem kogokolwiek. My kibice musimy niestety przełknąć gorycz porażki i tak, jak napisał „ ptz” być przygotowanym „na szydery kibiców z całej Polski po takiej żenadzie”.
A Gapiniak na Orange Sport już ma pożywkę. Zaraz pewnie po zakończeniu meczu HSV ruszy do kompa.
Wstyd jak cholera.
karti_zj1
Międzytorze na żywo obstawiałeś w necie?
Blue
Przecież nie pieprzniesz się z mostu z tego powodu prawda?
A wiesz,że przez chwilę miałem taką myśl ? :)
Może troche sadziłem ze zwalnianiem,ale na pewno rozmowa poważna musi być.
karti_zj1
Może inaczej: wie ktoś może jaki był kurs na Warmię przed meczem i w trakcie w necie?
Miedzytorze
11 do 1 minimum , mniej nie było
karti_zj1
A w trakcie meczu jak Warmia przegrywała 6 bramkami?? Śledził ktoś może na żywo w necie???
jaco
NIE widziałem meczu wiec nie będę o tym pisał ale statystyki conajmniej dziwne .W meczu LM mieliśmy mniej kar niż z ogórkami a oni jedynie 2 min .W relacji jest napisane brutalny faul na małym i piłka dla Warmi !!! .Ktoś tu ustawił mecz tylko pytanie czy nasi "miszczowie " czy sędziowie . Czy ich cudowny prezes który w zeszłym sezonie zbłaźnił się powtórzeniem meczu . Jeżeli sędziowie drukowali powinien być oficjalny protest . Jeżeli go nie będzie uznaję ,że nasi dali dupy .
Wracając do zawodników to :
-Kwiatek po reprezentacji nie gra tak jak wczaśniej
-Kavas po przerwie gra jakby miał problemy z kobietą
-Wiśnia jak zwykle
Jeżeli jest konflikt w drużynie to wielkie prawdopodobieństwo ,że tworzą go znowu ci sami zawodnicy .
Dlaczego Kielce nie mają tyle kontuzji ponieważ u nich 1 trening na hali 2 w Pubie , jednak w maju będą bez sił . ;)
szpak1969
taki zimny prysznic moze i się przyda naszym zawodnikom(tylko troche szkoda ze akurat z ostatnią druzyną naszej cieniutkiej ligi) bo uwazam ze to jest typowe olewanie i lekceważenie przeciwnika i może uderzanie do głowy gwiazdorstwa co niektórym zawodnikom .
Opierdol na pewno sie należy nie ulega wątpliwości !!!!
Tylko żal mi niektórych ludzi co nazywają siebie kibicami (że nie pójdzie na Jurand ,że juz by zwalniali trenera itp) Mamy opinie najlepszych kibiców i nie psujmy tego chodze na mecze od ponad dwudziestu lat i bywało róznie ,niejednokrotnie wkurzałem sie jak cholera , ale to zawsze była i będzie moja ukochana WISŁA !!!!!!!!!
pawelo1970
Czytając wypowiedzi co niektórych postanowiłem się zalogować.Przeżyłem już wiele wzlotów i upadków wisły i przeczytałem miliony komentarzy kibiców-idiotów.Domniemania a propo płockich zawodników już chyba przerabialiśmy? Wywalanie ich i trenerów tez.gadki o spotkaniach z kibicami na które zawodnicy przyjdą na kolanach, przesunięcia do drugiego zespołu... Boże czy aż tylu debili jest w szeregach kibiców?
pawelo1970
Najbardziej mnie rozśmieszył komentarz o gadzecie i kwiatku. Uśmiałem się wyjątkowo. Wszyscy wiedzą ze tych zawodników trener ceni i na nich stawia.wiśnia nie trenował juz przed hamburgiem-(spotkałem go w szpitalu) z powodu kontuzji achillesa. w olsztynie miał nie grać wogóle a grał raptem 30 sekund w ostatnich 5 minutach meczu. Ustawić meczu nie mógł, tym bardziej kwiatek.
Jaco a co oznacza twój wpis o tych zawodnikach?
jaco
pawelo 1970 nie opuściłem żadengo meczu od kilku lat , i wiem co potrafi grać Kwiatek ,Kavas czy Wiśnia .Pamietam czasy gdy kwiatek pojawiał się na ogon i był na boisku do 1 akcji w obronie i miał 2 minuty. W ostatnich meczach Kwiatek gra do dupy w obronie jak na swoje możliwości -tekst Seiera grasz jak guwno - moim zdaniem miał racje . Wiśnia gra jak zawsze nie wiadomo czy trafi czy nie , dla mnie skrzydłowy powinien zawsze trafiać kontry - wystarczy spojrzeć na drużyny w LM i ich skrzydła . Kavas gra najgorzej od roku jakby zgubił celownik , potrafi nie trafić w światło bramki :( .
Liczę że się obudzą. Byle do wiosny i spokojnego treningu .
staryZKS
Ta, poszedł "wał". Bzdura! Ile to dobrych meczów rozegraliśmy w tym sezonie? Na palcach jednej ręki można je policzyć. To też "wał"?
pawelo1970
jaco oceniłeś po meczu trzech zawodników.czym sie kierowałes oceniając gadzeta?30 sekundami gry?A czy wg ciebie reszta zagrała dobre zawody? czy kavas ma grać zawsze zajebiście? czy skuteczność kubisztala cie zadawala?
mal64
Ludzie tu nie chodzi o jakąś liczbę punktów przed Kielcami czy za Kielcami.Tu chodzi o grę i trochę szacunku dla nas kibiców,trenerów,prezesa, sponsorów i nie wiem jeszcze kogo.Własnie wrócilismy i trzeba trochę ochłonąć.Uwierzcie to co wyprawiali sędziowie to jedno,a to co grali nasi zawodnicy to drugie.Wiadomo ,że co by się nie wydarzyło i tak zawsze będziemy z drużyną ale coś chyba jest nie tak.Gdzie ambicja i płocki charakter?
mark36
Co Wy piszecie?Winę za przegraną ponoszą wszyscy bez wyjątku.Nie ma co zwalać winy na Gadzeta ,czy Kwiatka,przegrała nasza Wisła z ostatnim zespołem w lidze.Zadaję sobie pytanie po co jedziemy do Hamburga-po najmniejszy wymiar kary?